Yürek yanar acısı elbet geçer. Dünya hali öyle değil mi azizim?

Kimseye aşık olmayın azizim aşk biter yürek küllendiğiyle kalır. Kimseye ait hissetmeyin kendinizi azizim bir anda o kanatlar kalkar üşürsünüz terk edildiğiniz yerde. Kalıcı kimse yoktur herkes birgün gider, elbet biri önce vazgeçer aşktan. Ağlayın korkmayın ! Ağlamazsanız kalp hırs yapar geri dönmek bir sürü sormak ister o yüzden hıçkıra hıçkıra ağlayın aizizm , ağlarken bağırın azizim kalbi susturmayın susarsanız kalp geri dönmek ister. Bırakın gitsin azizim kaderde varsa bir adım yeter gelmesine , kaderde yoksa bir rüzgar yeter gitmesine azizim. O yüzden kimseye söz vermeyin çekip gittiğiniz anda bir insan öldürmüş olursunuz azizim. Kalbin sadakası ödenmezki o yüzden kimseye borçlu kalmayın azizim. Ağlayın korkmayın azizim. Ağlarken mutlu olun ama deli gibide ağlayın , bir gün herkes bırakıp gidecek ama bütün acılarda geçecek biliniz. Belki yorulmuş olacaksınız, belki kimseye güvenemiceksiniz belki bakışlarınız artık soğuk olacak , mideniz bulanacak , omuzlarınız ağırlaşacak ama hepsi geçicek azizim... Kimseye dokunmayın azizim , kimsenin gözüne bakmayın , elini tutmayın , aşık olmayın. Yalnız yaşayın mutluluğu tenlerde değil kalplerde arayın azizim. Kaderi bilemeyiz bir gün giderseniz geride kalan yıkılır azizim. . Ağlayın azizim ağlayın. Hepsi geçicek. Ağlayın !

Esra
Yürek yanar acısı elbet geçer. Dünya hali öyle değil mi azizim?
Cevapla