
Ayrılmak bazen en sağlıklı karar olabilir. İster romantik ilişki, arkadaşlık, iş ortamı veya bir hobi olsun ayrılık çoğu kez zor olabilir. Lakin ilişki sizi olumsuz yönde etkileyip sağlıklı bir şekilde ilerlemiyorsa ayrılık en iyi seçenek olabilir.

Ayrılmak bazen en sağlıklı karar olabilir. İster romantik ilişki, arkadaşlık, iş ortamı veya bir hobi olsun ayrılık çoğu kez zor olabilir. Lakin ilişki sizi olumsuz yönde etkileyip sağlıklı bir şekilde ilerlemiyorsa ayrılık en iyi seçenek olabilir.
Bence artık bir ilişkide devamlı olarak kavga varsa kişiler konuşmak yerine sadece birbirine suçlamayı tercih ediyorsa, her zaman için birbirine saygı sevgi kalmadıysa işte dakikadan sonra ayrılığı düşünmek gerekir.
Benim için yalan kırmızı çizgimdir yalan varsa kesinlikle ayrılırım bunun dışında aldatmak ve ihanet varsa da sevgilimi ya da eşimi affetmem hiç bir şekilde. bunların dışında Sağlıklı bir ilişki için iletişim çok önemlidir. Eğer çiftler arasında sürekli çatışmalar, anlaşmazlıklar veya iletişim eksikliği varsa, bir kişi ilişkiden ayrılmayı düşünebilir. Güven, sağlıklı bir ilişkinin temel taşlarından biridir. Eğer bir tarafın diğerine güveni sarsılmışsa veya sürekli olarak aldatılma veya sadakatsizlik endişesi yaşıyorsa, ayrılık düşüncesi ortaya çıkabilir.
Özellikle sevgililikte ;
Cevap
8Cevap
Sorunlar çözülemeyecek duruma gelirse eğer işte o zaman düşünmeye başlarım
Artık iletişim kalmadıysa ve kişisel paylaşacak bir şey bulamıyorsa ayrılık çanları çalıyor demektir.
Ardı arkası kesilmeyen saygısızlıklar, değer göstermemesi
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😊
Melek kız
Ben genelde ayrılma taraftarı deglm ama ilgi ve iletism eksikse yolları ayırırm
En güzeli çiçek 🌹
Bencil ve saygısızsa
Soğuduysam
kandırıldıysam
Konuşmayı beceremiyor birbirimizin derdinden, dilinden anlamıyorsak ayrılırım.
Bana sadık kalmıyorsa sınırlarıma saygı duyumuyorsa yeterince ilgilenmiyorsa ve beni kısıtmaya çalışıyorsa ayrılırım.
Karşılıklı güven ve tutku konusunda talepkârım✔️
Rahatsız olduğumu sınırlarımın ihlal edildiğini gördüğüm de ayrılırım
Bir çok kriter var bunun için hocam
Herhangi bir uyumsuzluk yeterli
fenomen mi olmaya çalışıyon ona gören engellicemde
Alakası yok aile danışmanı olduğumdan bir nevi nabız tutmak diyebiliriz. Bilgiler doğrultusunda
Uygun
Asla ayrılan olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?