Kocaya Fazla Baskı Yapmak Onu Karısından Soğutur mu?

Ben normalde kıskanç bir kadın olduğum için kocamın asla bir hatasını bugüne kadar görmedim duymadım bana sadık biri beni çok seviyor asla bensiz yapamaz inanıyorum buna ve anneme gittiğim zamanlar ev sensiz boş diyor bana buradan beni çok sevdiğini anlıyorum ama eşime karşı biraz baskıcı olduğumu düşünüyorum mesela bir ünlünün fotoğrafına baksa bile kafamda diyorum acaba seviyormu hoşlanıyor mu beğeniyor mu diyorum kendi kendime ayrıca şuraya gitme tatile gitme bunu yapma bir gün suratı asıksa ona diyorum neden böylesin ve başka bir kıza gözü çarpsa bile ona kızıyorum oda bu durumdan rahatsiz oluyor ve tartıştığımiz bir gün ona mesaj atmasam o bana asla atmaz aramaz da içi hep rahat oluyor bende diyorum demekki beni sevmiyor böyle yapıyor sizce eşime karşı nasıl olmalıyım?
Kocaya Fazla Baskı Yapmak Onu Karısından Soğutur mu?
Cevapla