Yakışıklı olmayan standart veya hatta çirkin erkekler bile artık, çok güzel kız istiyor kendine ya? Çirkini bile beğenmiyor?

Bakıyorum tipim değil beğenmiyorum çok ama kalbi güzeldir belki diyorum.

çirkin veya standart erkek ben normal düzeyde bi kizim beni beğenmiyor. standartîm belkide cirkinim bilmiorum (artik öyle düsünmeye basladim) ama benimle ayni dis güzellikde tipler beğenmiyor beni ya. Cirkini bile kendine kendinden cok güzel bi kiz arıyor.

(Çok fazla instagram kizlari gibi süslenmedigim icinmi acaba?)

Yakisikli olmasin onlar havali egolu oluyor diyorum. Kalbi güzel olsun diyoruz. Oda beğenmiyor. Foto atınca.

Gerçekden erkekler hepsi icin konusmuyorum cok az kaldi iyilerden ama çoğu artık koskomik haller almaya başladılar. Çoğunun karakterini çöpe atsam çöp temiz çıkar.

Yakışıklı olmayan standart veya hatta çirkin erkekler bile artık, çok güzel kız istiyor kendine ya? Çirkini bile beğenmiyor?
Cevapla