Bir avm de kasada calisiyorsunuz ve bir kizdan hoslandiniz. Hoslandiginizi nasil belli edersiniz? Ne yaparsiniz?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Bir düğün kaç para kızım senin haberin var mı derim. O da muhtemelen "pardon?" der. Ben de ben avmde çalışan adamım nasıl evlenecez biz hiç düşündün mü derim. O da muhtemelen "Beyefendi ne diyorsunuz deli misiniz? Benim sevgilim var." der.
Avm kasasında çalışıyor olsam, Sydney Sweeney bile önümden geçse hoşlanıyorum ayağına yatıp yılışmam.
Böyle kaypak insanların da tez zamanda işinden atılmasını dilerim.
Anladim. Peki Mesela kiza burada mi calisiyorsun sorusunu sorarmiydin?
Niye böyle şeyler sorayım insanlara?
Bilmiyorum Geçen gün bir avm de, kasada bir erkek bana bunu sordu.
Sence orada calistigimi dusundugu icin mi yoksa hoslandigi icin mi?
Yaşın 12 falan mı?
Niye 😅
Düşünsene kasaya kaç güzel kız geliyor , kaçından hoşlanıyoruz , kaçı düşüyor sadece benden hoşlandı sanıyor? :)
Peki durduk yere « burada calisiyor musun » sorusunu sorar misiniz?
evet sorarım. bir şekilde iletişim kurmak lazım :) en kolay soru da bu. günde 50 kıza sorsam herhalde 25 i ile iletişim kurarım
Yani orada calismadini bildigin
halde sirf konusmak icin soruyorsunuz
Evet doğru
Çalışansak zor sonuçta o müşteri ama o çalışıyorsa gider konuşurum
Erkeksin ve kasada calisiyorsun. Naparsin?
Dediğim gibi çalışansam genelde bi adım atmam ama illa atacaksam numarasını isterim
Mesela kiza burada mi calisiyorsun sorusu falan sorarmisin?
Sen daha önce bu soruyu sordun demi hatta üzerinde gömlek vardı avm de çalışanlar genelde üniforma giyer demiştin
hmm yavişak isem gider telefon no veririm. adam gibi adamsam belli etmem o ilişki platoniğe döner öyle kalır :D
Kasada calisiyorsun
kasayı kafasına fırlatırım ne cevabını bekliyon?
Kiza burada calisiyor musun sorusunu sorarmiydin
Sürekli göz teması koyarım. hafif gülümserim. Aklı varsa anlar, tepki yoksa etki de olmaz.
Kurmadi siparisleri hazirliyordu ama burada calisiyor musun diye sordu bana.
Valla bilemedim. Konuşmak istiyorsan bir daha git dolan. Zaten hemen senle konuşur
Peki bu soruyu kasada calisan herkese sormaz dimi?
Hoşuna giden her adaya sorabilir
Aldığımdan bir tanede ona hediye eder iyi davranır ismini sorar teşekkür ederim ne bilim
Sen kasada calisiyorsun calisansin yani
Heee o zor yaa sıradaki müşteri kıl olur 😂😂 anlar çünkü. En fazla numarasını isterim e posta falan en azından hatta derim e postanızı kontrol edin iyi günler falan
Restoranda calisiyor ama 😅
Bana tek sordugu burada mi calisiyorsun sorusu oldu
Sürekli geliyormu peki
Kim geliyor mu?
O garson ve orada calisiyor
Sürekli para bozdurmaya giderim :)
Erkek kasada calisiyor ve « burada calisiyor musun » sorusunu orada calistigini sandigin icin mi sorarsin yoksa hoslandigin icin mi?
beynim yandı maalesef anlayamadım çok özür dilerim.
Simdi Sen kasada calisiyorsun ve bir kiza (kiz müsteri bu arada) « burada mi calisiyorsun?» sorusunu niye sorarsin?
orada calistigini dusundugun icin mi yoksa hoslandigin icin boyle bir soru sorarsin?
Hmmm şimdi oldu. Sanırım (canım değilse) hoşlanmış gibi duruyor.
Ancak ben onun yerinde olsam, özel indiririm var ama sizin telefonunuzu sisteme kayıt yapıp onay almam gerekiyor derdim :)
orada calistigimi dusundugu icin olamaz mi?
Avm de calistin mi daha önce? Baya profesyonelsin 😅
hahah kesinlikle hayır :)
insan ilişkilerinde tecrübeliyim diyelim. olamaz mı?
Kimiside avmde calisanlara indirim yapiyorlar o yüzden sormustur dedi.
Siparisimide baska bir musteriyle karistirdi ve tekrar girmek zorunda kaldim
Yani bilemiyorum ama sanırım senden ondan hoşlanmış gibisin.
Tekrar aynı mağazaya gidip şansını denemeye ne dersin?
Bende bilemiyorum o yüzden sordum 😅
Yani tuhaf ama kimseye böyle bir soru durduk yere sorulmaz.
Cevaplarin icin Tesekkür ederim.
Bu arada bu konularda tecrubeli oldugun belli
E yaş 40 olunca bişeyleri de bilelim dimi ama :)
Başka sorular da ve konularda gene yardımım dokunur umarım.
Hoşçakal.
Haklisin neredeyse benim yasim kadar hayat tecruben var.
Sende hoscakal ☺️
😇 moral bozdu ama gerçeklerde aci maalesef
yanına gider konuşurum
« burada calisiyor musun » sorusunu orada calistigini sandigin icin mi sorarsin yoksa hoslandigin icin mi?
Kız müşteri mi çalışan mı
Kiz musteri erkek kasada
Kasadayken kıza nasıl yürüyeyim, arkasında müşteri duruyor muhtemelen zamanım yok
Kiza burada mi calisyorsun diye sorarmiydin mesela?
Müşteriye ne alaka bu soru ya 😂 en azından aldığı bir ürünle ilgili birkaç laf atabilirim verdiği cevaba göre devamı gelebilir. Onun dışında ne söylersem saçma olur. Kardeşim sen hoşlandıysan sen muhabbet başlatsan o daha mantıklı
Restoranti ama aldigimla iligili ne sorsun
Avmde kasada deyince akla giyim market falan geliyor restaurant başka tabi sen tarif etmeyi bile bilmiyorsun ki ahdjha gurbetçi misin sen
Evt 😅
Nasıl bildim ama, gurbetçiyim diye bağırıyorsun kanka
Normalde kac kisiyle konustuysam konusurken anlamiyorlar ama yazarken çok kötüyüm 😅
Konusmak la yazmak cok farkli gercekten
Hayır aslında anlıyorlar ama siz saf olduğunuz için öyle sanıyorsunuz. Gurbetçi bir arkadaşım var o da kimsenin anlamadığını zannediyor garibim 😂😂
Sen şimdi aynı yere gidiyorsun adama diyorsun ki ben şu şu şu yere gidecem ama bilmiyorum yabancısıyım diyeceksin sana yardım edecek sonra evleneceksiniz şahidiniz de ben olacam, güzel fikir di mi
Neyse Son dediginden hicbir sey anlamadim
Konusurken aksan mi oluyor? Nasil anliyorsunuz?
Yoksa giyimden falan mi?
Evet aksandan bakıştan bile anlarım neyse boş ver orasını 😂
Hangi şehirde o restaurant?
Afyon
Afyonlu musun kanka sen
Olsam ne olmasan ne
İşte adama diyeceksin kocatepeye nasıl giderim gibi şeyler ordan muhabbet açılacak
fiziginin çekici olduğunu
ona hissettiririm..
Kasadasin.
Nasil hissetirisin?
ilgi den belli eder
warmı oyle birisi
Kasada oldugu icin fazla bir sey yapmadi ama burada mi calisiyorsun fiye sordu
çalışan sen miydin,
o muydu
Oydu
o çalışan, sen müşteri miydin
Evt ve bana burada calisiyormusun diye sordu
yane hall hatır sorar gibi
Peki durduk yere hoslanmasan kiza bur soruyu sorarmiydin?
hoşlantı baştan beri warr
sen çokmu şaşırdın
Anlamadim
ilgi alaka göstermesine
Durduk yere burada calisiyormusun sorusuna evt.
Sonra en az 10 tane siparis hazirliyordu ve herkesi numarasiyla seslendi ama benimkine direk « hanimefendi siparisiniz hazir » dedi
wayy babo..
insan mutlu oluyor demi..
ilgi harika bir şey dirr..
yenilik oldu mu
naber
Ondan sık sık alışveriş yaparım
Hayir erkek kasada calisiyor
Sen mi aşık oldun
Soyle sorayim.
Kasada calisiyorsun ve kizdan hoslandin.
Kiza mesela burada mi calisiyorsun diye sorar misin?
Hosanmam
Hoslandin diyelim mesela.
Ne yapardin?
iletisim kurarim
Kiza mesela « burada calisiyor musun » diye sorar miydin?
Ebettt te neden soruyonki
Direk numara bırakırım
Erkeksin ve Kasada calisiyorsun ama.
Peki kiza « burada calisiyor musun » diye sorar miydin?
Tabi ki
Peki bu soruyu sormanin baska bir sebepi olabilir mi sence?
Burdan söylesen
Hadi iste
Sadece bir soru. Burdan cevapla
Hayir
Şikayet edilme korkusuyla bişey yapmayabilir
Kasada calisiyor. Peki kiza burada mi calisiyorsun sorusunu sorarmiydin?
Müşteri değilse sorarım
Musteri ama
Ben bi eylemde bulunmam senin gidip hoşlandığını söylemen lazım
öyle birisi var galiba o zaman yaz gerçekten
Hayir erkek kasada calisiyor
tamam yaz
Koku salardim bulundugu ortama
Sa de
Nasil?
boş ver
Konusurum söylerim
Kasadasin. Ne sorarsin peki?
Seninle konusmak istiyorum derim
ya da bir kagida bir sey yazar numarami veririm
burada calisiyor musun diye sorarmiydin?
Kasadaysa demekki calisiyor
Soyle soyleyim.
Sen erkesin ve kasada calisiyor. O kiza hoslandiysan « burada calisiyor musun? » sorusunu sorar miydin?
Canim kasadaysa demekki calisiyor
Evt calisiyor
Daha ona neden sorayim
Ben onu kandirmak istiyorum ya
Peki bir kiza
Kasadaki Bir erkek durduk yere « burada calisiyormusun » sorusunu sorar mi?
Sormaz