Arkadaşlar merhaba, benim çok samimi olduğum ve bana gerçekten kırgın olan bir kız var. İşyerinde benle konuşmuyor ve konuşurken de şu an trip yapıyor. İnstagramdan vs sildi biz baya tartıştık çünkü. 15 gün oluyor bu olay olalı ve araya bayram vs girmişti. Bende aslında onun söylediği sözlerden ve tepkisinden dolayı ona çok kırgınım ama yine de burada alttan almak başa düşüyor tabi, seviyoz napalımm. Sevgili değiliz dostluk var bu arada. Ona tiktok veya instagramdan affetmek veya barışmak ile ilgili komik mizah içeren video atmak istiyorum. Öneri varsa alabilirim lütfenn
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayvan videları at
Yok ya, görüldü atıp durur. Alakasız olur
Erkek olarak trip atmayı doğru bulmuyorum. Bir derdin varsa açıkça söylersin tribi kız veya kadın atar
Ya trip atan kişi zaten kız, o bana tripli şu an. Haklı olarak da tabi kırgın ama bnde kırgınım ona.
Ne kadar kırgın olsan da haksızsan mücadele ver ama haklıysan da bırak o versin. Kadınlar kendi arasında çok şeye ayrılıyor. Hepsi birbirinden farklı çünkü burcuna göre olmak için çabaladıklari için kendi olamıyorlar. Kızın bir burcuna bir de kendine bak. Tutarlıysa al kızı değilse salla
Tutarlı da, aslında bn haksızım ona gösterdiğim tepkiyle, onun bana verdiği tepkiyle haksız duruma düştü o. Ama yine de mücadele edicem de, ona bir video vs atmak istiyorum işte. Mizah içeren affetmek ile ilgili
Aslında haksız değilsin. Kız seni haklıyken haksız konuma düşürüyor sende özür dilemek zorunda kalıyorsun. Bunlar normal şeyler çünkü kadınların tek olayı senin sevgini anlamak için test etmek zorunda. Başka bir olanağı yok kızın. Kızlara yazan çok tamam ama kızlar da düzgün adam peşinde. Bir kıza yazan başkasına da yazıyordur. Yalnız bir kız için savaşan adam başka kız için savaşmaz. Kadınlar bunları da biliyor. Sen içinden geleni at, yaz, yolla. Kayıp onun kaybı our
Bulamıyorumm, buradan da kimse çıkmıyo
Burayı boş ver zaten reelden kovala. Bugün dışarı çıksan en az iki üç kızla tanışma şansın oluyor. Sen gitmesen bile gerçekten isteyen bir kız olursa sana geliyor. Ben kaç kızın verdiği Instagrami, numarayı çöpe attım belli değil 😄
Bana niye gelmiyo ya onlar, hepsini sen mi çalıyon napıyon 😅😂😂
Bro bilemiyorum. d şahsen iş çıkışı arkaraslarla kafeye gittim, lavaboya kalktım biri peşimden bakar mısın diye geldi. Dedim buyur. Arkadaşım seni beğenmişte sana numarasını yolladı dedi. Ben de dedim sevgilimle ayrıyız barışma durumumuz var kabul edemem. . d yaşanıyor böyle şeyler
Bn tek takıldığım için mi olmuyo acaba bilmiyorım ki, turist gibi geziyorum ortalıkta 😅
Bilmiyorum bro. d ben zaten karizma bir adam olduğumun fakdindayim ama sadık bir yanımda var. Bir ilişkim tamamen bitmeden isterse kraliçesi gelsin yol veririm. Prensip meselesi
Bnde öyle zaten, ilişkim varsa diğerleri umrumda olmaz. Sorun olmaması 😅
İlişkim hakkında konuşmayı çok sevmem ama benimki çıkmaz da ya tamamen bitecek ya da ciddi bir yola girecek. son analarimdayim yani. Ya moruk şimdi benim hayata bakış açım herkes gibi değil bunu anlatamiyorum. O herkes gibi normal olmamı istiyor ama ben normal değilim 🥶😄
Sevgilin mi bunu istiyo? Konuşmak istersen özlden yazabilirsin
Mesaj kullanmıyorum sadece görüş. Kıza söz verdim moruk ona ihanet etmem, yanlış yapmam. Şu an ayrıyız ondan gızli giriyorum siteye girmeyecem demiştim kxjdj hoş sorsa girdim derim sıkıntı yok. Doğruları söylesem bile bana inanmıyor bu da beni çok üzüyor. Kıza hep dürüst oldum sözler verdin hepsini tutttum ama hiç güven görmedim. Benim gibisini hiç bir zaman bulamayacak haberi yok
Benim gibi birini hiç bulamayacak düşüncesi bnce yanlış. Herkes birini bulur, belki senden daha iyisini de bulur. Önemli olan senin de dediğin gibi onun için verdiğin mücadele. umarım aranız düzelir
Yok bro bulamaz. Ben eski kafa bir adamım bu dönem de geneli ya f*ck budy ya da he bu kız olmadımi başkasını bulurum peşinde. Bir de şimdi aşkı için savaşana saplantılı, takıntılı dedikleri için kimse mücadele etmiyor. Oysa bana göre adamlık sevdiği kadın için savsmsaktir. Çünkü kadın doğası gereği kendine hak görerek her şeyi yapar. Test eder, ezmeye çalışır, arkadaşlarını kullanır falan filan. Bunları sana olan aşkından yaptığını bildiğin sürece sorun yok. Eyvallah 😄
Valla bilemiyorum da baya bi büyüttü o gece olayları, işyerindeki koordinatörüm aradı, ertesi gün abisi aradı en iyi arkadaşım benim ve ağır şeyler söyledi. Bunları hak etmedim ben. Ama işte işyerinde böyle soğuk durmaya da gönül razı değil. Onunla konuşup bunları anlatmak kendimi ifade etmek istiyorum ama konuşmuyor ve konuşmak istemediğini söylüyo. İşyerinde de bugün imalı mesaj attı mesajlaşırken. Dilini eşek arısı soksaydı zaten biçok şeyi söyleyemezdin de neyse dedi. Üstünde durmadım iş ile ilgili bişeyler istedim. Kırgın ve zoruna gidiyor hala anlıyorum onu
Öncelikle sen haklı olduğunu düşünüyor ve emin misin?
Ben yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum, o gece verdiğim tepkiyle de kırdığımı biliyorum çünkü bana mesajlarda saldırıyordu resmen. Benim de zoruma gittiği için eskiden de birikenler vardı bnde. O yüzden oldu biraz da. O da bana açıklama yapmadığı için ve sonrasında olayları buraya kadar getirdiği için haklı olduğumu düşünüyorum
Haklıysan ve doğruysan, sen doğrusunu anlattığın hâlde hala üsteliyorsa üstüne düşme. He kız psikolojik sorunludur, narsist, bipolar veya borderlinedir. Sende sevmişsindir, bir yere kadar alttan al. Hoşlanti ise hiç takma bırak başkasına gidiyorsa da gitsin kolay kurtulursun. He aldatılmış olursun ama takılma psikojisi bozuktu de geç 😄
Doğrusunu anlatamıyorum ki, konuşmuyor bnle. Seninle konuşmak istemiyorum asla, uzak dur bnden diyo. Mesajlarımı da anında görüyor o an. Ertesi gün işyerinde de yanyana olmayınca yazıyor işle ilgili ve iğneleyici şeyler söylüyor
Takma bro o zaman boş ver. Sonuç olarak daha yeni bir ilişki sanırsam. Hoşlantidan öte bir durumun yoksa kafaya takma. Varsa da hayırdır kızım önce beni bir dinle de. Kızı senden üstte tutma, eşit seviyeye indir. Sen onun kıçı çok kaldırmissin
2 yıldır hoşlanıyorum ondan ve defalarca onu başkalarıyla izledim. O beni dost olarak görüyor. Ailesini tanıyorum. Abisiyle birlikte evimde kaldılar bir süre. O derece bir bağ var aslında. O yüzden bizde bir kırgınlık oldu ve onunla arayı düzeltmek istiyorum
Kardeşim birine ilgin, duygun varsa o an hallececeksin. Araya süre sokmayacaksin. O iki yılda kızın eline kim bilir kaç el değdi. Migden bunu kaldırıyorsa bu kızla devam et bana sorarsan da bu kızı boş ver başkasına bak sen
Ben artık ilişki değil, o arkadaşlığı istiyorum zaten. İlişki olarak çoktan sildim. O hoşlantı duygusunu da gömdüm kendime. Baskılıyorum
Eski sevgiliden, begendiginden, hoşlandığından veya flörtten arkadaş olmaz. Bittiyse engeli vur geç. Senin hayatında, senin istediğin yerde kalmayan insanları, kendi istedikleri yerlerde yaşatma. Öldür içinde geç
Haklısın🙄, teşekkür ederim her şey için 🙏
Rica ederim bro. Bu hayatta her zaman bir duruşun, düşüncelerin ve prensiplerin olsun. kim ne yaparsa yapsın ne derse desin bozma. Aşkından ölsen bile duruşunu prensiplerini bozma. Biri seninle küçük oyunlar oynuyorsa senin kontrolünde takılsın. Kontrolünü asan şeyler görüyorsan ihanet gibi kimseyi affetme ver yolu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!