Gizli Üye(25-29)+1 yılGizli paylaşmak istiyorum. Okursa zaten beni tanıyacaktır.
Normal düşünen, normal hareket eden bir insan olamadım. Ben insan bile olamadım. Çok denedim ama olmayınca olmuyor maalesef. Normal insanlar gibi sevmek ve o duyguyu tatmak istedim. Bilemezdim böyle olacağını. Maalesef içimde dokuz canavarla yaşıyorum. Birini sustursam, diğeri konuşmaya başlıyor. Toplum bana deli muamelesi ediyor. Geleceğimi bu yüzden çöpe atıp, dört duvar arasına sıkıştırdım kendimi.
Toplumdan uzak kalmak için imkansızı başardım. Bütün arkadaşlarımı tek bir günde sildim. Evimi, arabamı satıp bu ormana sığındım. Altı yıla yakındır buradan dışarıya adım dahi atmadım. Ben altı yıldır bu evden, bu ormandan dışarıya çıkmadım. Gece yıldızlarla konuştum. Sabah hayvanlarla, ağaçlarla konuştum. Tek bir dileğim vardı; Uyanmamak. Çünkü ben uyursam, içimdeki canavarlar da uyuyacaktı.
Benden normal olmamı bekleme. Seni kırdıysam bile bunu istemezdim. Bahane üretecek konumda değilim. Olan oldu. Senden af beklediğim yok. Kinini bir ömür boyu yaşayabilirsin. En az senin kadar, ben de kendimden nefret ediyorum.
Söyleyeceklerim bu kadar. Yolun, bahtın açık olsun.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılİyi misin? (1 yıl kadardır haber alamiyorum)
Hikayesini anlatayım
Not: bu bir copy-paste metindir çünkü belki görür diye her sayfanın altına yorum olarak atıyorum
6 senemi pesinde geçirdiğim kız... 2 senesi aynı lisedeydik. Sonra gitti. 4. sene yakaladım Bi yerde. o yer de bana 80km uzak yakalamak için 5 6 kez git-gel yaptım o yolu hurda Bi motosikletim vardi lisedeyken onla. Hala durur o motor bu arada kullandıkça aklıma gelir...
En son yakaladığımda muhabbet şu
D.. merhabaa
Merhaba kimsiniz
Tanımadın mı
Yok
(Korona vardi Maskeyi cikardim)
Berat sen misin?
Tabi ne sandın
Alaycı bir gülüş ve şaşırma
Ben ee naliyorsun bakalim burada mı okuyosun
Başka napacam aq dedi bana.
Sonra iyii bende geçiyordum yemek yiyecek yer ararken gördüm dedim
İyi ben seni tutmayayım berat görüşürüz
Bana elinin tersiyle itekler gibi hadi hadi diyip gönderdi o 80km normalde 1.5-2 saat kadar süren bozuk bir yol. 40 dk da falan gelmiştim..Aslında 2. Sene bana yanaşır gibi oldu da benim slaklığım Bi de boğuştuğum bazı psikolojik ve işimle (girisimciyim liseden beri ticaretle uğraşırım) alakalı sorunlar yüzünden olmadı. 3. Sene yazsaydım mutlaka olurdu biliyorum çünkü 2. sene resmen benden bideyler beklediği belliydi 3. sene hiç hareket yoktu hatta beni beklediğini duymuştum yapamadim isye o sorunlarımı görürse kacar diye korktum. 4. sene de biriyle cikmis kisa bi süre. Yani oluru varmis ama becerememisim.. yanımda olan herks aynısını diyor çok pişmanım..
117 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSöyleyeceklerim de bu olayları tekrar hatırlatıp ben seni koşulsuz şartsız seviyorum. Tıpkı hitler e bağlanmış kör olmuş almanlar gibi her türlü şeyi yaparım sana olan sevgimden hiçbir kız sen gibi olamaz gözümde olacak olan varsa hodri meydan. Ama sen öldürdün beni ve bu aşkı. Ulan beraber Bi selfi cekmistik lise 2 de hatirla o gün telefonun kılıfını ve üstümdeki gri kot ceketi sakladım o derece seviyordum seni ama artık sen yoksun... Bu yuzden önüme bakmam lazim çünkü sen böyle yaptın!
- +1 yıl
Bi replikte diyordu ya " hiçbir insan bu derece sevilmemeli" diye cidden öyle. Yolunuz açık yarasız günleriniz olsun 💫
Cevap sahibi+1 yıl@Gizem_Tanrıçası teşekkür ederim hanımefendi haklısınız ama o insan degildi ya başka biseydi o
Cevap sahibi+1 yıl@Gizem_Tanrıçası bağladı kendine beni işte. Normalde hiçbir kızla ilgilenmezdim mesafeliydim onlara karsi hatta ama bu başkaydı ya
- +1 yıl
O da bir insandı. sadece sizin ona olan sevginiz onu gözünüzde yüceltmişti
Cevap sahibi+1 yıl@Gizem_Tanrıçası karakteri ile de çok farklıydı kızlardan. Mesela beni dövmeye falan çalıştı Bi ara akşamları okuldan gelince engelleri kaldirirdik karsilikli o nana boz ayı derdi nen ona sarı çıyan derdim falan baya farklıydı normalde böyle konuşmam çok kibar biriyim hanimlara karsi ama ne bilim o baskaydi
- +1 yıl
😊bilirim bu tarz ilişkileri. Yazacak çok şey var ama iste... Umarım her şey güzel olur sizin için
Cevap sahibi+1 yıl@Gizem_Tanrıçası teşekkür ederim sizin için de umarım.. benim için zor gerçi
Cevap sahibi+1 yılUnutmak ve karşıma çıkan bazı fırsatları değerlendirmek için 2 3 kişiyle konuştum hepsi benden kaçtı biri hele akşam yazdı sabaha baktım engellemiş. Hicbir şey yokken...
- +1 yıl
Tesekkur ederim:) Başarabilirsiniz
Cevap sahibi+1 yıl3 dil bilen nazik kibar sevecen kültürlü centilmen biriyim. Muzige tarihe uçaklara ve klasik arabalara bayılırım 2 tane de bende var hatta :) Ayrıca tipim idare eder.
%80 Herkes dis gorunuse ve paraya bakar oradan devam edersek Tipim idare eder diye düşünüyorum param da idare eder girisimciyim ben kendi işimin sahibiyim. Antika merakım çoktur.
Cevap sahibi+1 yılAma beni bırakıp baba parası yiyen abaza şahincilere gidiyorlar bende anlam veremiyorum yolları açık olsun hiç umurumda değil
Cevap sahibi+1 yıl@Gizem_Tanrıçası bilmem belki başarırım gerçi beni biri gizliden aradi sesi konuşması aynı oydu. Nasıl bulurum
Cevap sahibi+1 yılNot: çalışkan bii oldugumu ve kendim basardigimi anlatmak için maddiyata belirttim
Cevap sahibi+1 yılSonuçta üniversitede arkadaşlarım 101 okeye giderken ben 3. İs olarak kuryelik yapıyordum sabaha kadar 3 saat uykuyla yasarfim
- +1 yıl
Yaptiginiz hersey kendi geleceğiniz kendi hayatınız için.
Cevap sahibi+1 yıl@Gizem_Tanrıçası onu rahat yaşatmak içindi bu azmim ama olmadı şimdi kendimi rahat yaşatıyorum eheheheh
+1 yılCanım sevgilim sen askerdesin ben burdayım seni bekliyorum aklın bende kalmasın umarim iyisindir 🥺❤️
sanirim sevgilisi ile arasi iyi olan tek benim ☺️
13 Yorumla- +1 yıl
Amin 🙏 cok teşekkür ederim sizlerinde ❤️
“Sen beni kırmaktan sevmeye vakit bulamadın”
Şölee de diyebilirdim de elit kişiliğim müsade etmiyor gel gör ki ahh
43 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Kırdın, üzdün, hersey çok güzel olacak desin...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBana olan borcunu ne zaman ödeyeceksin 🙄
15 Yorumla- +1 yıl
Belki gönül borcu 💪😂
- +1 yıl
Borcun sevginden daha ağır bastı gel biraz daha sev borcunu kapat derim. Jsj
Bu arada o kim 🙄
O kim olsa bari 🙄
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendime not: kahvaltını zamaninda yap
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılİyi akşamlar abla 🌺 şu an benim için o diye birisi olmadığı için bir şey diyeceğim kimse yok
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılOkuyor olabilir, engelledim ama yeni hesap açtıysa okur.
Onun için sayfalarca yazı yazdım zamanında, bir satırına bile değmezmiş, geç anladım. O yüzden halihazırda yazılmış bir sözü söyleyeceğim;
Zaaflarına bir gece
Hatalarına bir nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜmit verip gittiginde; o hayalini kurduğun, uğruna cefalar çekmeyi göze aldığın mesleğe ihanet ettin.
Şerefli insan o mesleği üstünde, kalbinde taşıyabilir. Taşıdığını zannediyorsun ama şeref nedir zerre bilmezsin. Boş boş erkeklik taslarsın.
Senin karakterine sahip olan herkesten nefret edersin ama...10 Yorumla
+1 yılİşte bunu
https://m. youtube. com/watch? v=KaiGZO3H7Gk&pp=ygUZc2Vuc2l6IGRvZ2FuIGd1bmVzaW4gYW1rIA%3D%3D13 Yorumla- +1 yıl
:D:D
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana verdiğim emeklere yazıklar olsun. O sıkıntılı gününde hep yanında oldum. Ne çabuk unuttun onları. Evet uzaktaydık fakat senin için gün boyu telefonun başında seninle ilgilendim. Baban sana şiddet uygularken ben telefondan gözlerini öpüyordum. Daha neler neler yaptığımı sen iyi biliyorsun. Peki sen ne yaptın? Başka birisiyle konuştun hatta aileleri bile tanıştırdın. Yazıklar olsun aylardır beni üzdün şimdi ise onunla çok mutlusun.
16 Yorumla- +1 yıl
Ay kiyamam 😥
Cevap sahibi+1 yıl@Melike3856_ Teşekkürler ben yeterince üzülüyorum bu yazımla sizi de üzdüysem özür dilerim.
- +1 yıl
Özür dilemene gerek yokta onunda Allah cezasını versin inşallah. Eden ettiğini bulmadan ölmezmis aynısını oda yaşayacak elbet için rahat olsun
Cevap sahibi+1 yıl@Melike3856_ inan ki bu durumda bile ona beddua edemiyorum halen onun iyiliğini düşünüyorum
- +1 yıl
Sevdiğin için öyle bende yaşadım biliyorum. Sevdiğin zaman kusurları gözün görmez aşk gözünü kör eder. Ben 3 sene sevdim dile kolay. Başkasıyla sevgiliydi ama yinede seviyodum kaç gece ağladım ama beddua edemedim. Aşkın en kötü yanı da bu maalesef. Sadece şu an tek ihtiyacın olan şey zaman ve sabır 🤷♀️
Cevap sahibi+1 yıl@Melike3856_ evet öyle sanırım. Moral desteğin için teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen gittim ellere vur gö7ünü yerlere 😂
İyi akşamlar esmer22 Yorumla- +1 yıl
O kim bilmiyorum ama yazdım işte 😂
+1 yılBeni istemediğin için teşekkür ederim. Çünkü bana evet deseydin tüm kalbimle sana koşacaktım. O zamanlar üzülmüştüm ama bugün şükrediyorum. Olmazmış. Kızgın değilim, umarım mutlusundur. Ben mutluyum. Senin de payın büyük.. Kendine iyi bak.
10 Yorumla
+1 yılÇok garip Bir kızsın, beni sevdiğini söylüyorsun, başkasıyla flört ediyorsun,
Ona da, onsuz yapamayacağını söylüyorsun, ardından beni düşündüğünü, hayal ettiğini söylüyorsun.
Yavrucuk Nesin sen? Orsp olsa bunu yapmaZ!!
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Ne hasta bekler sabahı
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan bir günahı
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni
Yokluğunda buldum seni
Burak vehmimde gölgeni
Gelme artık neye yarar?
10 Yorumla
+1 yıl" tek kuruşluk kârım yoktu hayatımdaki varlığından , inan zararına seviyordum ben seni " ... Bile bile göze ala alada sevdim... ama bir değeri Yokmuş ne yazık... ama benim sevgim bitmedi sadece göstermeyi bıraktım...
10 Yorumla
+1 yılNikahına beni çağır sevgilim istersen şahidin olurum senin 😄😄
11 Yorumla- +1 yıl
Sjs
Gizli Üye(25-29)+1 yılDilerim Allah'tan hüzün hiç terk etmesin gönlünü sen benim içimi yaktın dilerim Allah'tan seninde için yanar sen beni kullanıp yarım bırakıp gittin dilerim Rabbimden bir gün hiç ummadığın anda senide aldatıp ihanet Edip kanadını kırarlar sende düş dizinin üstüne bir gün mutlu ol on yıl bedelini ödemen dileğiyle.
14 Yorumla- +1 yıl
Benzer bir olayı ben 11 yıl yaşadım hep kalbimdeydi taa ki geçenlerde onun numarasını bir yerden bulup ona bir mesaj atana kadar. Mesajıma cevap vermedi engelledi ve o an onu gerçekten yüreğimden sildim. Artık benim için de o yok hükmündedir olan 11 yılıma oldu.
Cevap sahibi+1 yılUmarım bundan sonra mutlu olursun.
Benim öyle değil beni kandırdı o boş umutlar verip namusumla duygularımla gururumla oynayıp gitti hemde aldatıp gitti.- +1 yıl
Ben 11 yılımı verdim ama en son boşa kürek çektiğimi anladım. O yüzden bu saatten sonra umurumda değil ne hali varsa görsün. Ben asil karakterimden odun vermem bu saatten sonra ve kesinlikle değmeyecek biri içinde asla üzülmem. Sana da tavsiyem hiç ama hiç umurunda olmasın.
"Sitare" demek istiyorum, soruyu okuyunca yüzüm güldü bunun için teşekkürler
11 YorumlaO diye biri yok ama laf sokmaya çalışanlar var galiba 😂 mesaj kutuma davet ediyorum ✌🏼😄
15 YorumlaUlan bir an önce çık karşıma mesaj mı arıyorsun yürüyon mu kosuyon mu açıl artık uğraştırma beni , hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum artık, Maldivlere gideceğiz.
10 Yorumla
+1 yılSeni tanımak ağzımda çok hoş bir tat bıraktı ama beni kesinlikle doyurmadı. Seni ne kadar sevdiğimi bir gün anlayacaksın. Ellerimle göz yaşlarını sildikten sonra bile ne olursa olsun yanında olacağımı anlamadın mı? Bana "çocuklarımın senin gozlerine sahip olmalarını istiyorum" dedin ama gittin.
10 Yorumla
+1 yılDoğru kişiyken kendini yanlış göstermeye çalıştın. Ben, yine de gerçek seni hep doğru bildim. Sen benim karanlık yönlerimi gördün ve değiştim zannettin. Oysa ki o karanlığı aydınlatan sendin...
Demek isterdim11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yıl
😉😉😉😉 Burdan fuzeyi bir yollarım o yörüngesine oturur
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılKimya varsa yaklaşım kaçınılmazdır ama!!! Günah!!! Aklın bir şey söylediği ve bedenin başka şey istediği zamandır!!!
10 Yorumla
+1 yılburdan piercing için helix helix diyen tutturan kendime sesleniyorum
‘senin ben bi dövseydim de keşke deldirmeseydin 🥺 ‘ 🥲
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılTebrik ederim seni yakısıklı ve zengin birini bulmuşsun mutlu musun şimdi beddua bile etmiyorum Allah mutlu mesut etsin sizi nediyeyim 💔
10 Yorumla Yolculuğun güzel geçer umarım sağsalim git, gel 💜🤗 ama zaten demiştim ben bunu neyse sjflsjks
10 YorumlaHayat öyle oyunlar oynuyor ki, nereye tutunsam düşüyorum. Tam da palyaçonun dediği gibi, ağlayamadığımdan gülüyorum..!
10 YorumlaSenin Allah uzun ömür versin inşallah derdim (bu kesinlikle eski sevgili falan değil, sevgili olayları değil, başka biri)
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni çok özlüyorum geri dönüşü olmayan bir yola girdim. Mutlumuyum hayır ama senlede ilerlemiyordu. Çabasız Sevgi bizi bu seviyeye getirdi. temmennim mutlu olman ama bana rastgelme değmesin gözlerin gözlerime. yoksa tutuşur yine yangınlarım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılİmzayı attığım o güne lanet olsun. Ama bunu demek için bile benden bir şeyi okumasını istemezdim artık
10 Yorumla Allah b. Elasını versin kaybettiğin şeyin farkında degilsin bir ömürde belkide olamıcaksın oldugun dada iş işten geçmiş olacak haberin yok umarım hiç mutlu olamassın
19 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılBenim seni sevdiğim gibi sev birini ama sevilme aklına geleyim (gerçi ben bunu duysam onu üzdüm diye oturur ağlarım bazı şeyler imkân dahilinde değil)
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılO kim ki?
Ayrıca o diye birisi varsa ve ona bir şey sormak istiyorsam kendine sorarım. Acaba okuyor mudur diye zar atmam
10 Yorumla Boydan at da gözlerim şenlensin :D
11 YorumlaAkşam yemeğinin yanında ayran mı söyleyem kola mı
20 YorumlaMutlu musun? Derdim heralde.
Mutluysa da mutlu olurdum.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılKeşkelerimin sahibi olduğun için mutlu olabilirsin
10 Yorumla ona alizadeden şu an şarkısını armağan ederdim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBen bazen cenaze evi gibi oluyorum.
Senin hiç mi üzülesin gelmedi?10 Yorumla
+1 yılO deyince aklıma gelen kimse yok açıkçası , söylenecek sözde yok
10 YorumlaKendini düşünceli ama bir o kadar da acımasız gösterdiğin için teşekkür ederim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Seni ben değil gözlerim secti simdi kalp ağliyorsa benim sucum ne.
10 Yorumla
+1 yılDünyamı güzelleştirmek varken hayatı zehir ettin, ettiğini bul bile diyemiyorum çünkü kıyamıyorum
10 Yorumla
+1 yıl“Ap*al , her şey farklı olabilirdi.”yok canım böyle demem toprak bile kabul etmez onu umarım dışı
10 Yorumla
+1 yılBenden daha iyilerine layıksın.. umarım mutlu olursun.. derim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılBeni kendinden kurtarman ilişkimizin tek iyi tarafıydı tesekkür ederim sana iyi ki yoksun
11 Yorumla- +1 yıl
İlişkimizin en iyi tarafı beni senden kurtarmandı
İstemiyorum diyebilirdin belirsizliğe gerek yoktu
10 Yorumla
+1 yılGönderme yapacak biri lazım bana😅 kimseye söyleyecek sözüm yok.
10 YorumlaSeni ne kadar sevdiğimi ve beni ne kadar üzdüğünü sana anlatamamak içimi daha çok yıpratıyor ve en kötüsü sana bu anlatabileceklerimin seni mutlu edecek olması ...
20 YorumlaTatile gitmek istiyorum varmıdır bayan arkadaş masraflar benden
13 Yorumla- +1 yıl
@27esmerim gurban olduğum bir el atsan hayrına 😀çok yanlızım :)
+1 yılBen bu soruyu sorana demek isterdim ne çektin /esmerim/ bukadar 💌
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılO kişi bura da yok o yüzden cevap da yok taze bitti.
10 Yorumla
+1 yılBiz ne olacaz?
Biz adi olmayacaz ehh ehhh eheh10 YorumlaÇabuk geldi evlenelim bir tanem 😄🤷♂️
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUmarım seçtiğim senden vazgeçtiğime değmiştir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİçimde O’na karşı biraz sevgi ve şefkat duygusundan başka bir şey kalmadı.
10 Yorumla
+1 yılO'yle biri y"O"k..
30 Yorumla
+1 yılAltın yükseliyor gel evlenek
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılÇektiysen kahrımı, helal et hakkını.
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle. Kıyamette hesaplaşacağız kendisiyle.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılO senden sonra ö geliyor unutma 😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Şimdi düşündüm de o dan sonra Ö geldi Ö den sonra ne geliyorsa sıradaki o demek ki 😂
+1 yılHalen ayakların kokuyor mu
12 Yorumla- +1 yıl
Ama kokuyordu gerçek
- Devamını Gör (68)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
