1.5 aydır konuşuyoruz ve bana kadınım demeye başladı sizce niye böyle konuşuyor?

🙄
1.5 aydır konuşuyoruz ve bana kadınım demeye başladı sizce niye böyle konuşuyor?
Cevapla