Arkadasinin adına bana sordu seni seviyor diye şaka mı gerçek mi bilmiyom bende böyle şakalar yapma dedim belli bi zaman sonra bana bi anda benimle çıkar mısın dedi ben yine şaka yapıyorsun dedim ya ciddiysem dedi
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çevren i değiştir mal olduğu için diyecem ama senin çevren sonuçta çevremizdeki beş kişinin ortalamasıyız diye bir söz bar
Haklisin
Yok kendi muhabbet kurmak için yapmıştır o arkadaş ayağını veya arksdssi vaz geçti isyemedi beğenmedi falan o da niyetlendi sonra
Saçma geldi yaptığı birini seçmeli arkadaşı ya da kendini eğer oyun değilse
Oyun olabilir dedim ilk başta bence ouledur
Neyse yırttım o zaman 😄
Niye
İki duruma da şaka yapma şaka yapıyorsun dedim konu kapandı böyle
Hala konuşuyor musunuz? Tavrından Bi değişim var mi
Arkadaşı için sorduğunda bi şey demedi kendi için dediğinde ya ciddiysem dedi arkadaşlarımız geldi konu kapandı öyle arkadaşlarla buluştuğumuzda gelmemişti kendi yakın arkadaşı bana arattirdi ısrarla onu hemen geldi ben ne alaka anlamadım
Bence sizi seviyor. Arkadaşını bahane olarak kullanmış. Ha mantıksız yaptığı ama aşkın gözü kördür efendim kendimden biliyorum 6 sene platonik kalınca...
Olay daha da karmaşık aslında arkadaşlarımdan biri de ondan hoşlanıyor ben karışmıyorum ondan 6 sene mi tanıyor musun uzaktan mi
Vallahi karışıklık ne diyim ama benim anladığım o erkek olan arkadaşınız sizden hoşlanıyor.
Hayır aynı lisedeydik. 2. sene okuldan gitti. 6 senemi pesinde geçirdiğim kız... 2 senesi aynı losedeydik. Sonra gitti. 4. sene yakaladım Bi yerde o yer de bana 80km uzak yakalamak için 5 6 kez hit gel yaptım o yolu hurda Bi motosikletim vardi lisedeyken onla. Hala durur o motor
son yakaladığımda muhabbet şu
D.. merhabaa
Merhaba kimsiniz
Tanımadın mı
Yok
(Korona vardi Maskeyi cikardim)
Berat sen misin?
Tabi ne sandın
Alaycı bir gülüş ve şaşırma
Ben ee naliyorsun bakalim burada mı okuyosun
Başka napacam aq dedi bana.
Sonra iyii bende geçiyordum yemek yiyecek yer ararken gördüm dedim
İyi ben seni tutmayayım berat görüşürüz
Bana elinin tersiyle itekler gibi hadi hadi diyip gönderdi o 80km normalde 1.5-2 saat kadar süren bozuk bir yol. 40 dk da falan gelmiştim..
Aslında 2. Sene bana yanaşır gibi oldu da benim canım Bi de boğuştuğum psikolojik sorinlar yuzunden olmadı. 3. Sene yazsaydım mutlaka olurdu biliyorum yanımda olan herks aynısını diyor çok pişmanım...
Copy paste yaptım çünkü 1 yıldan fazladir haber alamiyorum instagramini falan bulamıyorum instagramda neredeyse her gonderinin altına yapştırıyorum görsün iyiyim yazip gerekirse engellesin dite
Benim. Slaklığım yüzünden canım derken
Baya cabalamissin hayırlısı olsun hakkında
Ben arada kalmak istemiyom normal takiliyom
Valla ben artık sevmediğimi düşünüyorum ama başka kimse de bakmaz bana 5
kişiyle konuşmayı denedim olmadi. 3 ü sanal 2 si yüz yüze. Bu anlattığım daha ne ki bir sürü şey yaptım mesela beraber tek 1 resmimiz vardi o günkü telefonumun kılıfını ve ceketimi saklamıştkm o olaydan 1 yıl kadar sonra ritt mm morgen eşliğinde yaktım
https://youtu.be/rLmtajJqdpc
Neyse efendim bence sizi seviyor biraz güz vermeye başlayın tavrı değişecektir ama çok vermeyin umuda kapilmasin
Her şeyde vardır bi hayır böyle düşün boş ver
Yani 3 dil bllen kulturlu nwsik kibar sevecen sahiplenen sadakatli antika merakı olan 20 yaşında bir girisimciyim maddi durumum gayet iyi 2 klasik arabam var oradan anlaşılsın gerisini söylemeyeyim.
Niye olmuyor hiç anlamadım tipim de idare eder
Ya zamanlama ya kişi yanlıştır belki
Hepsi mi yanlış:) neyse ben öyle herkese yazan biri değilim beklerim artık sanaldan olanları buradan tanıştığım kişiler ötekilerin birini arkadaşlar tanıştırdı biri kendim fakulteden
O kadarını bilemem hepsi mi yanlış sen mi yanlış yerden başlıyorsun kac kişiyle birden düşünüyorsun önce ona karar ver benim bildiğim bi kişi gerçektir 😄
Yanlış anladınız. Ben diğerleriyle konuştum derken hepsiyle aynı anda degil🤣
Benim tek gerçeğim oydu... şu an ne bilmiyorum
Pardon 🙈 o zaman kendinden emin olmadan karar vermemelisin
Benim kararım olmuyor ki zaten sırf ilişki nasıl bir şey merak ettiğimden ve biraz da eskiyi unutmak için ckk denedim ama artık gerek yok çünkü artik sevmiyorum
Sabır taşı olsa çatlar karşımda dimi🤣
Evet kararsız kararlı 😄😄
Bakın karar verememek degil sorun. Birine yoneliyorum reddediyor. Sonra başkasına yoneliuorim o da reddediyor. Hemen next diyorum çünkü hepsinden sadece hoşlanıyordum sevmek aşık olmak değildi cunku
Umarım aradığını bulabilirsin
Umarım... sizin için de aynısını dilerim.
Yanlix nazar değer alay etmediniz insanlar genelde alay eder bu hikaye icin
Alay edilecek bi durum yok herkesin yaşadığı durumlar farklıdır
Teşekkürler
Rica ederim
Ya niye sürekli şaka diyon ki
O an şaşırdığım için diyecek bi şey bulamiyom ondan
Hoşlanıyor
Hem arkadaşını hem kendini ayarlamaya çalışması saçma değil mi
Belki seni denemek istedi arkadaşından hoşlanıyon mu hoşlanmıyon mu diye
Bilemem ama hoşlanıyorsun arkadaşı adına soramaz değil mi
Ee yani kendin adına konuşucaksın bana da saçma geldi
İlk onun adına sordu belli süre sonra kendi adına oyun değilse
Sen bu cocukta hoşlanıyor musun hoşlanmıyor musun onu söyle
Bilmiyorum pek inancım yok davranışları ilgimi çekti sadece bi şey alırken elimi tutarak aldı kişiliğine göre değişebilir düşüncelerim
Eğer sana güven vermiyorsa uzak dur derim
Tamam sağol
Rica ederim