Ciddi ilişki yapamıyorum nedeni ne olabilir? aşağıyı okuyun lütfen?

yani aslında yapsam yaparım mesela bir yıllık ilişkimde oldu ama sevemiyorum abi sadık kalırım ama sevemiyorum olmuyor bir süre sonra sıkılıyorum ayrılmak istiyorum şu an da 1 yıl 3 aydır sevgili olduğum biri var seviyor muyum bilmiyorum ama ayrılmak istiyorum sıkıldım artık ben neden böyleyim bilmiyorum ama hep böyle mi kalıcam kimseyi sevemiyorum ve bu yüzden kendimden nefret etmeye başladım ben kime aşığım bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
ARKADAŞLAR MAL MISINIZ KİMSEYİ KULLANDIĞIM YOK. başta seviyorum sonra bu duygular yok oluyor ne yasiyosunuz canım mıyım ben kasten birini kullanayım
Ciddi ilişki yapamıyorum nedeni ne olabilir? aşağıyı okuyun lütfen?
Cevapla