Sevgilim beni terk edince onun surekli kiskandigi kankamla sevgili oldum yanlış bir şey mi?

Sevgilim varken onun sürekli kiskandigi benim kardeşim dediğim bi arkadaşım vardı daha sonra sevgilim beni terketti 3 ay geçti biz şu an o çocukla sevgili olduk ama sanki kendimi yanlış bir şey yapmisim gibi hissediyorum o öğrenmesin sevgili oldugumuzu diye cabaliyorum bir yandan da o beni terketmeseydi bunlar zaten olmazdı birakmasaydi o zaman diyorum sizce yaptığım eyşanlik mi normal bir sey mi

Sevgilim beni terk edince onun surekli kiskandigi kankamla sevgili oldum yanlış bir şey mi?
Cevapla