Hoşlandığınız ama açılmaya çekindiğiniz (kız da aynı şekil bu arada) kızı uzun zaman sonra ilk defa bir yerde gördünüz ve kızla daha önce hiç konuşmadıniz. Kız da sizden hoşlanıyor ama, bu kız gelip size bir kere sarılmak için izin alsa sarilsa ve daha sonra ellerinizi tutup gözlerinize uzun uzun baktıktan sonra gitse, ne yapardınız, kıza adım atar miydiniz artıkkk.
Güncellemeler
+1 yıl
Bizden olmaz sanırım arkadaşlar ben yine unutmaya çalışacağım onu, doğru zamanda yanlış kişi diyelim. Allah hepinize sevdiğiniz kişiyi nasip etsin.
Allah'a dua ediyorum diyorum ki eğer hayırlıysa o insan benim için bana göster ama görmedim, kuyruğu gibi gezdiği arkadaşını kaç defa gördüm ama onu göremedim.
Zaten bu kadar olaydan sonra söylemiyorsa sevmiyor demektir
0
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yapsam mı yapmasam mi kararsızım çünkü belki onunki geçici bir Hoşlantıdır ve bitmiştir ama ben çok aşığım, her gece Allah'a eğer hayırlıysa bana bağışla diyorum
Yani böyle yapan bi erkeğin çokta peşine düşmemek lazım kuzen bence ha Allah’tan isterkende hayırlısıysa diye istemen güzel yoksa Allah veriyor sonra imtihanın oluyor valla ısrarla istemekte iyi değil 😂 ayrıca aşıksın diye unutamazsın diye bi kuralda yok yani kuzen kafana yatmıyorsa sal gitsin ki bende böyle bi erkeklede yol yürünmez net
O benim kafamı karistiyor mesela ilk zaman onların dersligindeydim daha ilk gördüğümde ve WhatsApp grubu açtı herkeisn numarayı toplayıp ertesi gün ben o derslikten çıktım. Ama o günden beri benim numaram hala onun telefonunda kayıtlı eylülden beri. Neden silmiyor sence
Unutmanın basit ve en etkili yolu gezip tozup eğlenmek ve kendine yeni arkadaşlıklar edinmen aksi halde unutayım deyip unutmaya çalıştıkça aklına gelir o şekilde unutulmuyor çünkü ama dediğim gibi bi kaç taktikle çözersin işi kendini üzmeden
Yani aklına gelmemişte olabilir belkide hiç düşünmüyor öyle şeyler belkide yedekte tutuyor numaranın kayıtlı olmasına takılma bence ya onlar herkeste olan şeyler
Ben unutsam da kesin dışarda yine görürüm onu yine eskisi gibi olur her şey, bir ara gerçekten unutmuştum dediğin gibi hiç aklıma bile gelmiyordu sonra bir baktım tekrar rüyama girdi, ben unutmaya çalıştıkça o kendini hatırlatıyor
Unutamamışsın demekki unutmuş olsaydın eğer rüyana girsede çok takmazdın demekki hala aklının bi köşesinde duruyormuş kendine yeni bi ilişki yapmayı dene bence daha rahat unutursun böylelikle çünkü sendeki boşluk ondan beklediğin sevgi hissi başkasından alırsan sevgiyi o boşluk dolar ve rüyalarında dahi çıkmaz rüyalarda bilinç altında olan şeyler çünkü
Ben bu zamana kadar kimseyle sevgili olmadım çünkü kimseye karşı bu denli his beslemedim, konuştuğum oldu ama sevgilim olmadı, hayırlısı olsun ne diyelim
Aynen öyle hayırlısı olsun demek en iyisi ama kimseyle sevgili olmadın demek bundan sonra olmayacağın anlamına gelmez kapılarını kapatma bence bir an gelir her şeyi unutursun çok da mutlu olursun seversinde sevilirsinde ama değer bilmeyen kıymet bilmeyen insanların yanında kendi hayatınızı mahvetmeyin
Yok öyle korkucak bir şey yoktur aslında körü körüne birine bağlanma yeter bi ilişkiye giriceğin zaman sadece onu seviyorsun diye girme yani mantık olarakta düşün mantıklıysa adımını at yoksa hiç girme bi girince daha çıkılmıyor zaten
Ben tek taraflı aşka inanıyorum ama ötesi bana gerçekçi gelmiyor evet onu tanımıyorum bilmiyorum ama seviyorum takıntılıyim ona karşı sanırım unutamıyorum, ilk zaman onların dersligine gittim iki günlük ve WhatsApp hesabı açtı numara alarak sonra 2. Gün başka derslige geçtim ama o günden bu güne hala WhatsApp da numaramı silmemis sence neden olabilir, sonuçta sınıfta 1 gün kaldım sadece
İnsan olduğu durumda kendini boğar da daha fazlasının kendisinde olduğunu göremez sende öylesin galiba... Bir dünya ihtimalden birisi o rutin normal bir şey denebilir. Aklı başında bir insan istediği şey için yetisini kullanır. Kaçan, uzak duran ömrüne, bahşedilen zamana ihanet eder.
Yani Herşeyi Öyle Basit Düşünüyorsunuz Çocuk İlişkiye Girmek İçin Korkuyordur Daha Hazır Değildir Yani Sevgili Olmak İstiyordur Ama Kendini Hazır Hissetmiyordur Zaten Hazır Hissederse Kendisi Kaybetmemek İçin Yürüyecektir
Çünkü ben dıştan soğuk görünüyorum arkadaşları bile arkadaşıma demişler ki benim hakkımda çok soğuk arkadaşlarin var felan diye. Sen düşün yani çekincesi bu işte
Ben artık dayanamıyorum ona çok aşığım onun da benden hoşlandığını biliyordum üzerinden aylar geçti ama bende bitmedi, acaba onda bitmiş mıdır, çocuk çok özgüvenli aslında ama bı bana gelemiyor anlamıyorum, 😓
Evet eminim arkadaşlarıyla hep benim hakkımda konuşuyorlardı bı kere derslikte yanıma geldi hocayı sordu sonra çıktıktan sonra arkadaşları sırtına vurup, aşık olmuş tutmayın felan dediler. Zaten oldukça belli ediyordu benden hoşlandığını ama çok özgüvenli biri olmasına rağmen bir tek benden çekiniyordu anlamadım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben adım atardım, o kadar çekinmiş yaklaşamamış, sarılmak ve elini tutmak istemiş, ona açık kapı bırakmak lazım.
Bi anda elinden tutar kendime çekerdim ve sevdiğimi söylerdim
Keşke o da bana karşı o cesareti gösterebilse
Keşke ne kadar süredir var bu his sende kaç yaşındasınz
10 aydır seviyorum 19 yaşındayım ve gerçekten aşığım
Hmm o zaman onun dikkatini çekecek şeyler yap ama sen adım atma bekle
Ne yapabilirim ki 😓
Onu ne sıklıkla görüyorsun?
4 aydır görmüyorum
Hmm o zaman çok zor ya ben de sandım görme olasılığı çok fazla
Biraz dolansam görürüm zaten buralarda
Allah'a dua ediyorum diyorum ki eğer hayırlıysa o insan benim için bana göster ama görmedim, kuyruğu gibi gezdiği arkadaşını kaç defa gördüm ama onu göremedim.
Allah yardımcın olsun inşallah hayırlısı ise olsun inşallah
Inşallah
Zaten bu kadar olaydan sonra söylemiyorsa sevmiyor demektir
Yapsam mı yapmasam mi kararsızım çünkü belki onunki geçici bir Hoşlantıdır ve bitmiştir ama ben çok aşığım, her gece Allah'a eğer hayırlıysa bana bağışla diyorum
Yani böyle yapan bi erkeğin çokta peşine düşmemek lazım kuzen bence ha Allah’tan isterkende hayırlısıysa diye istemen güzel yoksa Allah veriyor sonra imtihanın oluyor valla ısrarla istemekte iyi değil 😂 ayrıca aşıksın diye unutamazsın diye bi kuralda yok yani kuzen kafana yatmıyorsa sal gitsin ki bende böyle bi erkeklede yol yürünmez net
Hiç bilmiyorum İnan aklımdan gitmiyor, tam unuttum diyorum hatırlamamaya çalışıyorum ertesi gün rüyama giriyor kafayı yiyiyorum.
O benim kafamı karistiyor mesela ilk zaman onların dersligindeydim daha ilk gördüğümde ve WhatsApp grubu açtı herkeisn numarayı toplayıp ertesi gün ben o derslikten çıktım. Ama o günden beri benim numaram hala onun telefonunda kayıtlı eylülden beri. Neden silmiyor sence
Unutmanın basit ve en etkili yolu gezip tozup eğlenmek ve kendine yeni arkadaşlıklar edinmen aksi halde unutayım deyip unutmaya çalıştıkça aklına gelir o şekilde unutulmuyor çünkü ama dediğim gibi bi kaç taktikle çözersin işi kendini üzmeden
Yani aklına gelmemişte olabilir belkide hiç düşünmüyor öyle şeyler belkide yedekte tutuyor numaranın kayıtlı olmasına takılma bence ya onlar herkeste olan şeyler
Ben unutsam da kesin dışarda yine görürüm onu yine eskisi gibi olur her şey, bir ara gerçekten unutmuştum dediğin gibi hiç aklıma bile gelmiyordu sonra bir baktım tekrar rüyama girdi, ben unutmaya çalıştıkça o kendini hatırlatıyor
Unutamamışsın demekki unutmuş olsaydın eğer rüyana girsede çok takmazdın demekki hala aklının bi köşesinde duruyormuş kendine yeni bi ilişki yapmayı dene bence daha rahat unutursun böylelikle çünkü sendeki boşluk ondan beklediğin sevgi hissi başkasından alırsan sevgiyi o boşluk dolar ve rüyalarında dahi çıkmaz rüyalarda bilinç altında olan şeyler çünkü
Ben bu zamana kadar kimseyle sevgili olmadım çünkü kimseye karşı bu denli his beslemedim, konuştuğum oldu ama sevgilim olmadı, hayırlısı olsun ne diyelim
Aynen öyle hayırlısı olsun demek en iyisi ama kimseyle sevgili olmadın demek bundan sonra olmayacağın anlamına gelmez kapılarını kapatma bence bir an gelir her şeyi unutursun çok da mutlu olursun seversinde sevilirsinde ama değer bilmeyen kıymet bilmeyen insanların yanında kendi hayatınızı mahvetmeyin
Biliyorum, en korktuğum da bu zaten, umarım umarım
Yok öyle korkucak bir şey yoktur aslında körü körüne birine bağlanma yeter bi ilişkiye giriceğin zaman sadece onu seviyorsun diye girme yani mantık olarakta düşün mantıklıysa adımını at yoksa hiç girme bi girince daha çıkılmıyor zaten
Ee daha ne olması bekleniyor acaba :D
Bilmiyorum, belki onun hisleri geçicidir ve 4 aydır görmüyoruz birbirimizi belki onun bana karşı duyguları bitmiştir ama ben çok aşığım
Başlamamış bir şeyin adını aşk olarak zirveye taşımazsan gerçekçi yaşamayı farkedersin. Bu da seni üzülmekten alıkoyar.
Ben tek taraflı aşka inanıyorum ama ötesi bana gerçekçi gelmiyor evet onu tanımıyorum bilmiyorum ama seviyorum takıntılıyim ona karşı sanırım unutamıyorum, ilk zaman onların dersligine gittim iki günlük ve WhatsApp hesabı açtı numara alarak sonra 2. Gün başka derslige geçtim ama o günden bu güne hala WhatsApp da numaramı silmemis sence neden olabilir, sonuçta sınıfta 1 gün kaldım sadece
İnsan olduğu durumda kendini boğar da daha fazlasının kendisinde olduğunu göremez sende öylesin galiba... Bir dünya ihtimalden birisi o rutin normal bir şey denebilir. Aklı başında bir insan istediği şey için yetisini kullanır. Kaçan, uzak duran ömrüne, bahşedilen zamana ihanet eder.
Allah hepimize hayırlı kişiyi nasip etsin.
Amin inşallah
Eee Hayır
Kötü mü yani, neyse
Yani Herşeyi Öyle Basit Düşünüyorsunuz Çocuk İlişkiye Girmek İçin Korkuyordur Daha Hazır Değildir Yani Sevgili Olmak İstiyordur Ama Kendini Hazır Hissetmiyordur Zaten Hazır Hissederse Kendisi Kaybetmemek İçin Yürüyecektir
Hayır benden çekiniyor bende ona adım atıyorum sadece, çünkü artık gerçekten dayanamıyorum onu çok çok seviyorum
Çünkü ben dıştan soğuk görünüyorum arkadaşları bile arkadaşıma demişler ki benim hakkımda çok soğuk arkadaşlarin var felan diye. Sen düşün yani çekincesi bu işte
O Zaman Senin Söylemenden Başka bir şey Olmaz Çekiniyor Çünkü Sen De ki Ee Artık Sevgili Olmaycakmıyız?
Hahashs hayır öyle diyemem ama bu yaptığım karşısında adım atması gerektiğini anlayacak kapasitede olduğunu düşünüyorum onun
Bende Böyle Giderse Pek Düşünmüyorum Açıkçası
Oo cesaret veren kız
Ben artık dayanamıyorum ona çok aşığım onun da benden hoşlandığını biliyordum üzerinden aylar geçti ama bende bitmedi, acaba onda bitmiş mıdır, çocuk çok özgüvenli aslında ama bı bana gelemiyor anlamıyorum, 😓
Adım atmıyorsa gaydır
Bilmiyorum, ama artık canım acıyor, ona çok aşığım
Senden hoşlandığına eminmisin
Evet eminim arkadaşlarıyla hep benim hakkımda konuşuyorlardı bı kere derslikte yanıma geldi hocayı sordu sonra çıktıktan sonra arkadaşları sırtına vurup, aşık olmuş tutmayın felan dediler. Zaten oldukça belli ediyordu benden hoşlandığını ama çok özgüvenli biri olmasına rağmen bir tek benden çekiniyordu anlamadım
O zaman çık karşısına benden hoşlanıyormusun diye birden bire sor şaşırsın kalsın
Belki o anda benden çekinip ne saçmalıyorsun diye sorarsa ne derim ben
Artık neyine çekinecek ya
Hemen degil
Bilmiyorum, zaten herkese cesareti olmasına rağmen benden çekinip utanıyorum
O yani
Detay bilmeden yorum yapmak doğru olmaz istek
At..
Nedense istek atmakdan çok sarılmak daha mantıklı geliyor bana
Kiz bana at anltym diyorum 😂