Eski flörtüme "en yakın arkadaşını bana ayarla" dedim. Bana zarar verir mi?

Aylar önce flört ettik ama ben pek fazla istemedim. Hep aklım arkadaşındaydı. Sonra ara ara konuşmaya başladık. Arkadaşlığa evrilttim ben durumu. Bir kaç aydır konuşmuyorduk geçen bana buluşalım diye mesaj attı. Bende kız arkadaşımla gelirim, sende bana o arkadaşını getirir misin dedim. Bana küfür etti çok ağır hakaretler etti. Bende ne kadar karaktersiz olduğunu söyleyip ve aynı şekilde ağır hakaretler edip kendisini engelledim. Aradan bir saat geçmeye kalmadan beni arayıp çok kez özür diledi ve akşam benimle baş başa buluşmak istediğini söyledi. Gönlümü alacakmış falan. Ama ben gitmedim. Sizce neden 1 saat sonra böyle yaptı ben plan kurduğunu bana zarar vereceğini düşündüm.
Eski flörtüme "en yakın arkadaşını bana ayarla" dedim. Bana zarar verir mi?
Cevapla