AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bağlanmaktan korktuğu için dengesiz davranan insan modeli
Cidden öyle mi yoksa ben çok deger verdiğim için mi böyle oluyor
Deger verdigin icin iyi biri oldugunu dusunup de hakkinda iyi izlenimi vermis ama kendisi de guvenmekten cekinip de dengesiz davraniyor
Peki ne yapmam gerekk bi fikrin var mi
Kimseden sevgi gormemis birine yogun sevgi gostermen cok buyuk bir sorumluluktur. Eger gercekten oyle hissettiyse bil ki onda cok buyuk yerin olmus demektir. Eger kalbini tamamen kapatmadiysa sevginle zamanla cok guzel iliski yasama ihtimali var ama cok riskli. Eger kendini tamamen kapattiysa acamayabilir ve bu yuzden de hep dengesiz davranabilir. İstersen net bir sekilde bunu onunla konus. Onu seviyorsan sevginden bahset. Ama onunda bu iliskiyi isteyip istemedigini bilmen lazim. Gel gitli durum guvenini kazanana kadar mi surecek yoksa tamamen mi kimseye guvenememeye kendisini sartlamis, bunu anlaman cok onemli.
Öncelikle çok teşekkür ederim şöyle anlatayım size ben ona başka bi hesaptan yazdim sanal bi arkadaşım vardı onun hesabından yazdim benimkide konuscak birini ariyomus sanırım ya ondaki değerimi zaten biliyodum ama daha bi anladim simdi dediki işte ailemden görmediğim sevgiyi ondan gördüm benim için çok şey yaptı pişman olacağımı da biliyorum ama yapamıyorum sevemiyorum içimden gelmiyor üzmekten de çok korkuyorum ben ona iyi gelmiyorum dedi bu konuşmadan 3 4 gün önce gece içip aramıştım 1 ay konusmamistik o gece konuştuk hatırlamıyorum bile nasil aradim bi kaç konuşma aklımda sadece kötü bisi olmadi konuştuk öyle ertesi gün cevap vermedi mesajıma özür diledim kötü bisi dediysem eger diye yazmıştım sonra bende arkadaşımın hesabından yazdim geriside anlattığım gibi oldu yani arkadaşımın hesabına sürekli yaziyodu ediyodu bende yazdim uzunca işte sen aynısın değişmiyorsun bu arada 5 senelik ilişkimiz var inişli çıkışlı işte sen değişmiyorsun dedim kızın hesabına anında yazıyorsun bana 5 senedir böyle davranmadin neyse göreceğimi gördüm benim seninle işim bitti seni artik engellemiycem bile dedim baya şey dedim o mesaja da görüldü atti öyle kaldı dün oldu sadece şunu istiyorum gerçekten benim kadar sevemez arkadaşımın hesabına da anlattı yaptıklarımı pişman olmasını istiyorum beni arasın bulamasın istiyorum
Sana anlatamayip da arkadasina anlatmasi bana “dünyayla benim aramda” dizisini hatirlatti.
Dedigim gibi daha once sevilmedigi icin kendisini kapatmis ama seni uzmemek icin de gitmeye calismis cunku kendisini birakamadigi icin seni mutlu edemeyecegini biliyormus. Sana bunlari anlatmaya cekindigi icin baskasiyla konusmustur. Bazen ailemize bile anlatamadiklarimizi dostumuza ya da KS deki birine anlatmak isteriz ya, biraz oyle.
Rica ederim, sen gene de beddua etme.
O kadar haklısın ki bende izledim o diziyi peki bizim sonumuz ne olur sence şey demiş işte arkadasim buna nefret mi ediyorsun nefret etmeyen biri bunları yapmaz diye o da asla benden soğusun istiyorum ben ondan asla nefret etmem onun benden etmesi gerek falan demiş napicam bilmiyorum kafam çok karışık ve çok teşekkür ederim dinlediğin icin
Rica ederim 💟
İnsan kiziyor degil mi? Cok severken ayni ilgiyi alamayinca cok kiziyor. Cemkiriyor, laf sokuyor, kiriliyor.. Ama bir yandan da Şu an yaptigin gibi empati kuruyor onunla ve karsisindakinin de kotu niyetle yapmadigini bilince kiyamiyor.
Bence sen hakkini helal et. İnan bana onun hayatinda cok buyuk yer kaplamissindir. Arada sen harcamdin belki ama sen de buyuk bir mesaj aldin. Boyle birini sevmek riskli derken bunu kast etmistim. Sen ona anne, abla oldun. Bu ne kadar kutsal.. Umarim sevginden ve anlayisindan dolayi bolca sevap da almissindir 💜 o da seni daha fazla yipratmamak icin iteklemek istemis. Eger duygularini onemsemeseydi, seni sevmese de ilgin icin seni hayatinda tutmak isterdi. Sen helalles, icini de rahat tut.
Ya siz ne guzel anlattınız öyle aynen öyle anne oldum abla oldum o hesaba da anlattı zaten bi gece de benim ödevimi yaptı zorla 500 soru yazdı ben okimiyim ama sen oku diyordu bana dedi okuldan kacmiyim diye çantamı sakliyordu dedi yaptığım her şeyin farkindaymis ama dediğin gibi beni imkansız olarak görüyor haketmedigini düşünüyor yapamayacağını sanıyor korkuyor benimde elimden daha fazlası gelmiyor
☺️ Hakkinizda hayirlisi olsun naif kalpliler
Ya siz o kadar guzel konuştunuz ki dediklerinizi okuyorum tekrar tekrar ama o kıza hemen iyi davrandı bana 5 senedir öyle davranmamisti Tamam üzülüyor yaptıklarımın da farkında ailemden görmediğim sevgiyi ondan görmem cok tuhaf diyor ve şey diyor bizden olmaz o cok iyi birisi falan diye ama o eğer sevgisini hakeden birini bulursa süper bişey ınslalah hep mutlu olur ben kendi mutluluğumdan veririm onun için diyor ama benle olamıyor kafam almıyor bunu
Teşekkür ederim ☺️
Iyi geldiysem ne mutlu.
Senden iyi bahsediyor çünkü iyisin.
Sana dengesiz davranıyor çünkü uzak kalmanı istiyor. Sen onun için şeker hastası birinin yediği baklava gibisin. Bir yandan sevgin şeker gibi gelmiş de seni ıssırmış, bir yandan da hasta olmamak için tabaği sürekli itekleyip durmuş. Istemeden toxiclesip de sicak soguk oynamis. Herkesin sevgiye ihtiyaci var. Sen onun icin elinde merhem tutan bir melek olmussun. Hakkinda iyi konusmasi normal. Ama insanin kendisini kapatinca sarması zordur. O yuzden tam gelememis ve belki de sen ondan vazgec diye soguk yapmis. Uzulme artik, konu seninle alakali degil. Travmalari yuzunden çapalama yasamis ve ondan dengesizlesmis 💕
Ay siz psikolog falanmisiniz ya da ilgilimisiniz aşırı şekilde tecrübe hissediyorum sözleriniz de aynı dediğiniz gibi olay benlik değil beni sevememesi de benlik değil onun sorunu geçmişten gelen travmaları ama o hesaba demiş ki ilerde pişman olucam biliyorum ama elimden bisi gelmiyor içimden gelmiyor demiş sence pişman olur mu olursa da ben ne yapicam onu unuttuğum zaman gelirse bu kafar anlayışlı olabilirmiyim bilmiyorum
O gün hayatında istemezen de olabildigince guzelce reddet.
Cok tesekkur ederim, cok utandim ☺️💕😅
Sana icini actigindan fazlasini baskasina acmasi da aslinda sana mahcup oldugundan. Insanin kendisini yeterli gormemesini itiraf etmesi zordur. Hele ki hayatinda kalip da yuz yuze gelecegi insana karsi.. sen onun minnos tavsanisin unutma😅
Onun sorunu tamamen kendisiyle.
Seni kaybettigi ve uzdugu icin icten ice pisman olmayacak biri olsa zaten seni iteklemeyi dusunmezdi bile. Tabii sana belli eder mi bilemem🙂
Sen ona ilgi gosterdiginde ailesinin gostermedigi aklina gelip de bir nevi capalama tarzi bir sey yasiyordur.
"Bu kiz da gidecek, inanma.." ya da "ben kendimi bırakamazsam, bu kızı üzerim. Hak etmiyor ki bu kız bunu, itekle oğlum.."
Ic sesi muhtemelen boyle oldu
Ama bu 5 senelik dönememizde ayrıldık biz 1 sene kadar ayrı kaldık o arada sevgili yaptı ve kiz bunu aldattı falan sonra çok pişman oldu benim saflığımı anladı herhalde ya da şey düşünüyorum sadece benimle mi imkansız düşünüyor çünkü ben çok iyiyim aldatmam etmem onu çok severim ama diğer kızlar öyle değil bunu neden yaptı anlamıyorum hatta o kız varken benimle de arkadaş olarak konuşmak istedi afedersin küfür edip engellemistim 1 sene sonunda konuştuğumuz da da çok pişman olduğunu falan söylemişti sonra yine Dengesiz tavırlar falan işte
Kendisi senin kadar saf sevgiyle ve güvenle iliskisine kendisini birakmayacagini biliyor. Bu yüzden seni seçmemiş. Çünkü "diğer kızlar zaten beni çok takmaz. O kızı fazla incitemem. Hata yaparsam popoma tekmeyi basar. Kısa süre de olsa iliskiyi denemek istiyorum" diye düsünmüs olabilir. Senin gibi birini harcamak istememistir.
Bende aynen böyle düşünmüştüm ama kendimi mi kandırıyorum falan dedim ama sanırım hayir o bana çok değer veriyor sinirlenip ona o kadar kotu şeyler diyorum ki sen mükemmelsin diyor hep bi kere ters bisi demedi bana ilk zamanlar çok üzdü etti farkında ama kendine de güvenemiyor kısacası biz harcandık ve o beni hiç unutamiycak onu ne kadar sevdiğimi unutamiycak ve aynen dediğiniz gibi içini başkasına açıyor benim hakkımda böyle düşündüğünü bilmiyordum çünkü bana benden nefret ediyormuş gibi geliyodu ama hayir etmiyor ve şu an ben harcandigimiza üzülüyorum ilerde olur mu bilmiyorum ben hala tamamen bittiğini hissedemiyorum sanki virgül deyiz şuanda
Sana en başında da dediğim gibi kimseden sevgi gormemis birine sevgi gostermek buyuk sorumluluktur. Hatta bir nevi kumar gibidir. Kazanirsan en gozdesi olursun, kazanamazsan cok yorulursun. Biraz riskli bir durum. Fakat %99 ihtimalle kendini kandirmiyorsun. O senin gonlunun guzelligini biliyor. Ama kırılmıs ve bugune dek kendisini geri tutmak icin kendisini kurmuş surekli. Nasil sevilir ogrenmeden sevilmis ve elindeki en iyi imkani da incitmek istememis. Sana hata yapacagina baska kiza yapmayi tercih etmis. Elbette sen dururken ona gitmesi sana "nankör yaa" dedirtebilir ama olayların set arkasi bambaska. Unutma ki sen sevgi jeneratorusun ve iliskide de ilgi cok onemlidir. Seni korumak umurunda olmasaydi seni secerdi 🙂 Artik üzülme, kendine de cok cici bak🤍
İnan bana o kadar iyi geldiniz ki sürekli okuycam bunlari kendimi değersiz hissettiğimde çünkü sevilmemesi gereken biriymisim gibi hissettim de bunları okumak iyi geliyor cok tesekkur ederim elinize sağlık o kadar yazdınız ettiniz yardimci oldunuz sizde kendinize çok cici bakın kalbinizin güzelliğinden öpüyorum 🥰🥰
Yaa seni yerimmm 🤍🤍🤍🤍
Ben teşekkür ederim..
İyi geldiysem ne mutlu ☺️
Elbette ki değerlisin güzellik. Ayna olabilmeme sevindim 💕
Günün güzel olsun
Ay takip attim size hande kullanıcı ismimmm
Maalesef gt yapmiyorum kimseye
Anladım olsun ben takip edeyimm tekrar çok teşekkür ederim
Tekrar merhaba size bir şey danışmak istiyorum üniversite belli olunca Ağustos sonu gibi gitmeden bu kişiyle buluşmak istiyorum hediyesini de aldım en azından onda hatıram kalsin istiyorum çünkü üniversiteyi kendim için yeni başlangıç yapicam ve gitmeden onunla buluşup noktalamak istiyorum en azından vedalaşmak için 3 senedir de görmüyoruz birbirimizi sizce yapsam mı bunu
Bence bunu yapmasan daha iyi. Zaten onda iz biraktin. Bir de tekrar karsisina cikar ve hediye verirsen daha sık aklina gelebilirsin ve ayrildiginiz icin de canini yakar. Ama en son kavgali bitirdiyseniz guzel sonlanmasi adina son bir kez karsilikli helalleserek noktalayarak vedalasabilirsin.
Kavgalı ayrıldık evet ama son kez gormek istedim yine de
Git ona sor
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!