Hayat cok Tuhaf basimiza Neler geleceğini hıc bır zaman tahmin edemıyorsun…?

Aldatılmak kadar acı bırsey var mı? Esımı yakaladım tlfonunu kurcaladım mesajdan … bunun kadar acı bırsey var mı napıcamı bılmıyorum çok şey yaşadım ıyı kotu ama.. bu sefer yaşadığım benn hazmedemıyorum dünden berlı özür dılesede 2.3 aylık yazısma desede… kız uzaktan gorusme yok ama genede aklıma hersey gelıyor kımseye guvencım kalmadı.. o çok sevdıgım adama bıle senelerımı verdım.. pısmanım özür dıledı ve bırshaa yapmıcanı dedı ama ıcım çok dolu çok öfkeliyım elıne tlfon alsa gıcıklanıyorum cevrımcı olsa gıcıklanıyorum of Allahım ben neyin ıcıne düştüm ve dünden berlı yüzüme bakamıyor resmen benden kaçıyor? Sizce pısman oldumu? Gıdecem dedıö valızımı hazırladımm goturmemmm dedi bırakamam dedı… aıleme dıyemedım 2 ablam bosandı babam sadece benı mutlu bılıyorken 😔😔annem hasta onları üzmek ıstemedıgım ıcın sustum.. gıdecem dedım goturmedı.. sonra annem geldi aklıma kaldım benımde boynumu büken annemle babam oldu onlar çok cektı çok 😔Bıde ben cektırmek ıstemıyorum çok yoruldular yaşlandılar … napmam lazım? Ve esım nıye bu kadar kacıyor benden? yuzume bakamıcak kadar
Hayat cok Tuhaf basimiza Neler geleceğini hıc bır zaman tahmin edemıyorsun…?
Cevapla