Hiç "dostum, arkadaşım, kardeşim" ifadelerini kullanmayan kız hoşlanıyor mudur?

Çok uzun zamandır konuştuğum bir kız var ve kendisinden hoşlanıyorum. Ona karşı bir adım atmak istiyorum ilerleyen süreçte. Şimdiye kadar birçok muhabbetimiz oldu ve ben birçok kez ona karşı olan ilgimi belli ettim. Bir kere bile "arkadaşım, kardeşim, dostum" gibi ifadeler kullanmadı bana karşı. Sürekli senli benli konuşuyoruz. Sizce onun da bana karşı bir düşüncesi var mı ileriye yönelik? Bu anlattıklarım bunu anlayabilmek için bir sebep olabilir mi?
Hiç "dostum, arkadaşım, kardeşim" ifadelerini kullanmayan kız hoşlanıyor mudur?
Cevapla