Aklım fikrin onda. Niyetin ne derken bile bilinç altın o kişiye gidiyor belki başka hayalin vardır o konuda genel bir bol şans dedim. Bence aklindakileri bekleme. Hayat kısa bir an önce başla
Beni tanımıyorsun ki biz yıllar önce bitirdik zaten 2 hafta önce konuşmuştuk sadece aklım fikrim onda olsa şu an gider ona yazarım nefret duygum bile yok ona karşı herkes seçtiği yollarla mutlu olsun ama kızın kanka ayağı yapıp sevgili olması çok saçma 3 diyolog vs kızın eski sevgilisi falan Doğru mu bu sence
Burada soracak kadar kafana takmissin. Kendine bile itiraf edemiyorsun bir sekilde ilgilisin işte. Bilemem doğru mu ama eskiye takılma salla gitsin önüne bak 😊
Şaşırdım sadece çok yakın arkadaşlardı ama arkadaşlarıma söylerdim de bunlar sevgili olur diye hiç bir şey de yanılmadım bunu öğrendikten sonra da kendime söz verdim asla olmaz diye dönek çünkü kendisi :)
en yakin arkadasla sevgili olmak en iyi ve bence olmasi gereken iliski sekli sonucta taniyorsun her seyini biliyorsun guveniyorsun yaninda hem arkadasin hem sirdasin hem sevgilin hepsi bir arada ustune guvenilir biri daha ne uzun sure gider dogru kimya oluşursa ama kizlar genelde yok yakin kankayla olur mu ya yok iste ben oyle arkadasliktan devam eden iliski degil direkt asik oldugum erkegi istiyorum diyorlar tabi canim sen yolda gec begen bir erkegi sanki o oglanda da dedektor var gibi otecek ha bak bu bana asik benimde ona asik olmam lazim diyip yaniniza geleceginizi saniyorsunuz garip sacma hal aliyor🤣
onu bilemem belki grup seviyorlar o kadar detay olur ama sonucta sen Şu an olayin gerisinde oldugun icin bu biraz dedikodu gibi oldu yani sorudan ziyade
Hayır en son ben yazdım tartışmıştık 2 hafta oldu hesabını gizledi bende merak ettim bi bakayım dedim bana yakın arkadaşım dediği kızla sevgili olmus kizin eski sevgilisi ile de takiplesiyolar ben de şaşırdım bisey yaptığım yok zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bu beklenti ile zaman kaynetmek bence doğru değil. Her anın bence kayıp.. boşa gecirdigin zaman.
Girmiyorum zaten bitirdim ben
Ayrılmaz çünkü en güzel sevgililik o bende yaşıyorum o durumu
Ne zamandan beri sevgilisiniz peki siz
1 sene olacak
Anladım senmi söyledin ilk
Yok o söyledi şaşırdım açıkçası
Hımm güzel
Konuşabilir miyiz biraz
Ne gibi
Bu konu üzerine
Olur konuşalım gizlisin ama
Bekliyorum
Mutlu olurlarsa, evlenirlerse sen çok mu üzüleceksin?
Üzülmem sadece verdiğim emeğe üzülürüm çok emek verdim çünkü ama değerini bilemedi
Zaman da verdim 4 5 yılımı hatta kendisi de biliyor
O kız da karaktersiz sanırım,
Kızın eski sevgilisi ile takiplesmek seninkinin karaktersizliği
Haklısın öyle tabi başka denmez çünkü buna kız takip etmiyor ama
O neden ediyor bu neyin merakı?
Bilmem gel benim ex'e sor 😀 kıskandırmak için diycem de saçma çocuk değiliz sonuçta
Kız hakkında bilgi topluyor
aynen aynen kesin😀
Başka bir şey daha geldi aklıma ama o olmasa iyi olur 😂
Hiç anlamadım sorun yok 😂
Anlama zaten 😂
Anladım ama anlamamis gibi yapıyorum 😄
Ahahahahahah😂😂 sen varya seeen
Hahahahaha ee
Eesi biliyorum dedin zaten 😂
Evet 😂
Kanka ayağı got ayağı derler 😊
Boşuna dememisler 😊
Aynen bak senin bile kafana takılmış ki sormuşsun 😊
Evet kızın eski sevgilisi ile takiplerinde devreler yanıyor tabi 😄
Takiplesince
Bu kadar dikkatini çektiyse bu konu bence senin devreler yaniyor
Çekmedi hesaba bakıp çıktım sendemi yaşadın aynısını yoksa
Ben yaşamadım ama benle yaşamak isteyen oldu 😊
İyi aferin sana
Bol şans sana
Ne konuda
Bilmem niyetin neyse
Bi niyetim yok böyle karaktersiz biriyle ne gibi bi niyetim olabilir herkes kendi yolunda teşekkür ederim ama
Aklım fikrin onda. Niyetin ne derken bile bilinç altın o kişiye gidiyor belki başka hayalin vardır o konuda genel bir bol şans dedim. Bence aklindakileri bekleme. Hayat kısa bir an önce başla
Beni tanımıyorsun ki biz yıllar önce bitirdik zaten 2 hafta önce konuşmuştuk sadece aklım fikrim onda olsa şu an gider ona yazarım nefret duygum bile yok ona karşı herkes seçtiği yollarla mutlu olsun ama kızın kanka ayağı yapıp sevgili olması çok saçma 3 diyolog vs kızın eski sevgilisi falan Doğru mu bu sence
Burada soracak kadar kafana takmissin. Kendine bile itiraf edemiyorsun bir sekilde ilgilisin işte. Bilemem doğru mu ama eskiye takılma salla gitsin önüne bak 😊
Şaşırdım sadece çok yakın arkadaşlardı ama arkadaşlarıma söylerdim de bunlar sevgili olur diye hiç bir şey de yanılmadım bunu öğrendikten sonra da kendime söz verdim asla olmaz diye dönek çünkü kendisi :)
😊 ee bu işler boyle 😊
Eklesene benj
Aynen maalesef 😂😂
Ekledim
Gelmedi bisey
1 tane takipcin var zaten kzkwkjzjw
O sen misin
Evet
Sen beni sen önceden eklemissin beni zaten 😊
Sen de Dm atamiyorsun demi bende atamıyorum comezlik ne kötü bişey 😁
Evet maalesef 😂😂
İnsta vs ver o zaman sesini duyik
Sen ver
Çakma bı hesap var onu verim nurdan herkes görmesin hahahah
mirzabyy
Geri cektin isteği goremedim
Hey
Kolay kolay ayrılmazlar.
Neden
Zor be güzel kombo çünkü
Neresi güzel mesela
Çlk iyi anlaşıyorlardır normalde
Şimdi daha iyi anlaşırlar
Genel de ayrılıyorlar bildiğim
Nedenini bilmiyorum ama jdjwnsa
Bende tam tersi oldu. Niye ayrılmanları şetem
E ama kızın eski sevgilisi ile takiplesiyo anlamadım
Gaeip genişlik belki bilmiyordur
Biliyo o zaman da da kızla yakın arkadaş ya hani
Çok bizikleme seni istemedikten sonra kimle oldunun ne önemş var
Hayır
Neden
Senden daha iyi bir ilişkileri vardır
Ne gibi
Uzun hikayedir boş ver
Vaktim var anlat istersen
Hahahah burdan yaz o zaman
Sanmam
Neden
O samimiyet zor bozulur
Sen de şansıni dene belki ondan sana gelir
Nasıl yani
Ayrılmasını niçin istiyorsun
Kendisi eski sevgilim bana da en yakın arkadaşım dediği için şok oldum görünce
Ex ise salla gitsin ne yapacaksın , bir ton yalnız insan var karşına çok daha iyisi gelir her anlamda
Öyle tabi
Yaş kaç bu arada.
20 nedn
olmasi gereken ilişki türü
Nasıl yani
en yakin arkadasla sevgili olmak en iyi ve bence olmasi gereken iliski sekli sonucta taniyorsun her seyini biliyorsun guveniyorsun yaninda hem arkadasin hem sirdasin hem sevgilin hepsi bir arada ustune guvenilir biri daha ne uzun sure gider dogru kimya oluşursa ama kizlar genelde yok yakin kankayla olur mu ya yok iste ben oyle arkadasliktan devam eden iliski degil direkt asik oldugum erkegi istiyorum diyorlar tabi canim sen yolda gec begen bir erkegi sanki o oglanda da dedektor var gibi otecek ha bak bu bana asik benimde ona asik olmam lazim diyip yaniniza geleceginizi saniyorsunuz garip sacma hal aliyor🤣
Peki neden kizin eski sevgilisi ile takiplesiyolar bildiği hâlde buna da bi açıklık getirirsen sevinirim 😀
onu bilemem belki grup seviyorlar o kadar detay olur ama sonucta sen Şu an olayin gerisinde oldugun icin bu biraz dedikodu gibi oldu yani sorudan ziyade
Hayır en son ben yazdım tartışmıştık 2 hafta oldu hesabını gizledi bende merak ettim bi bakayım dedim bana yakın arkadaşım dediği kızla sevgili olmus kizin eski sevgilisi ile de takiplesiyolar ben de şaşırdım bisey yaptığım yok zaten
Boşta olan var ona git
ayrilmazlar o is bitmis
Sanmam
Zor ayrılır onlar