Ayrıldıktan sonra unutamadığınız kişiyi neden unutamadınız sizce? size kötü mü davrandı yoksa iyi mi?

benim hayatımda unutamadığım iki kişi oldu, bir bana çok iyi davranan el üstünde tutan, olgun anlayışlı bir erkek

diğeri de bana çok kötü davranan, yalan söyleyen, kandıran, kavgacı, durmadan kıskanan, afrası tafrası bitmeyen sorunlu birisi

bir kız arkadaşım da onu aldatan erkeği unutamıyor, kimisi uzun süreni.. peki siz kimi unutamadınız?

Ayrıldıktan sonra unutamadığınız kişiyi neden unutamadınız sizce? size kötü mü davrandı yoksa iyi mi?
Cevapla