Kocam benden küçük ve bu sorun haline gelmeye başladı, ne yapmalıyım?

Kocam benden 4 yas kucuk. Benimle iliski yasamak isteyen oydu. Ben sirf bu yüzden ondan uzak duruyordum.2 senelik iliskimiz var 1 senelik evliyiz. Bana yasli oldugumu hatirlatiyor her defasında oysaki bu sorunu asmistik evlenirken. Ben 30 o 26. Gecenlerde 30 yasindaki erkekler 20 yasindaki kizlarla evlenmek ister dedi. Bu soylemleri beni inceltmeye başladı. Oysaki 25 gosteren biriyim esim de büyük gösteriyor.
Kocam benden küçük ve bu sorun haline gelmeye başladı, ne yapmalıyım?
Cevapla