Beni mi yoksa parayı mı seviyor diye bir şey yaptım yanlış mı yaptım?

İstediğiniz gibi beni eleştirin fakat arkadaşlar yaşanmışlıklar var. İşin içinde para olunca insanların size karşı tavırlarında değişiklikler olabiliyor.

Doğum gününde uygun bir şey aldım arkadaşlar. Merak etmeyin uygun olsun diye saçma bir şey almadım. Ben denemek istedim. Kötü bir şey mi yaptım?

Güncellemeler
+1 yıl
Olumlu olumsuz tüm cevaplarınıza saygım var. Fakat ben burada yardım ihtiyacı duyduğum için size bir soru sordum daha yapıcı eleştirileriniz varsa iyi olur yoksa ben cevap vermeyeceğim. Teşekkür ederim.
Beni mi yoksa parayı mı seviyor diye bir şey yaptım yanlış mı yaptım?
Cevapla