Gittiğim kursda hoşlandığım bir çocuk var ınstadan ekledim ama yazmasını nasıl saglarim?

Biraz çapkın da biri sanırım bana da hem ilgili hem ilgisiz ama ınstadan ekledim o da ekledigim bir foto yu beğendi devamını nasıl saglarim kursda iken başkaları ile baya konuşuyor benle az konuşuyor

Güncellemeler
+1 yıl
Ben yazamiyorum ekleyen benim bari o yazsın yaa. Bide ya selam yazıp konuşmanın devamımı getirmezse. Yanı ne yazsam bilemedim o mu yazsa
Gittiğim kursda hoşlandığım bir çocuk var ınstadan ekledim ama yazmasını nasıl saglarim?
Cevapla