Eşiniz/sevgiliniz ile yemeğe çıktığınızda kimin ödeyeceğine nasıl karar veriyorsunuz?

Eşiniz/sevgiliniz ile yemeğe çıktığınızda kimin ödeyeceğine nasıl karar veriyorsunuz?

Açıkçası ben evli olduktan sonra böyle şeyleri çok problem yapmam ama ilk buluşmada hesabı ben ödemeliyim ondan sonra isterse eşime diyebilir isterse yarı yarıya ödeyebiliriz. Yani eşime yıkılabilirim😄😁

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱi

#RomantikYemek

01 Temmuz, 2023 Cumartesi 00.57

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eşiniz/sevgiliniz ile yemeğe çıktığınızda kimin ödeyeceğine nasıl karar veriyorsunuz

Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KizlarSoruyor

Beğeni için teşekkür ederim @Gezelimmaksat @Yecüc_Mecüc_7991
Eşiniz/sevgiliniz ile yemeğe çıktığınızda kimin ödeyeceğine nasıl karar veriyorsunuz?
Cevapla