Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KizlarSoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @Gezelimmaksat @Yecüc_Mecüc_7991

Açıkçası ben evli olduktan sonra böyle şeyleri çok problem yapmam ama ilk buluşmada hesabı ben ödemeliyim ondan sonra isterse eşime diyebilir isterse yarı yarıya ödeyebiliriz. Yani eşime yıkılabilirim😄😁
01 Temmuz, 2023 Cumartesi 00.57
Eşim veya sevgilim hiç olmadı maalesef ama olsaydı da her zaman ben öderdim çünkü kendimi ödemediğim zaman yetersiz hissederdim ama yine de eşime bağlı eşim de benim gibi çok inatçı ise o zaman tartışmazdım çünkü tartışmak sonucunda kavga getirebilir ya da onu kırabilir bu yüzden de çok çok ısrarıma rağmen istemiyorsa ben ödeyeceğim diyorsa da o zaman ortak öderdik ya da bir o bir ben öderdik ama zaten bunların lafı bile geçmezdi aramızda. yani önemli olan zaten birlikte olmak senin paran benim param değil yani
Benn
Herkes kendi hesabını öder. İlişkinin ilerleyen sürecinde, karşılıklı ısmarlamalar yapılabilir.
Teşekkür ederim
Rica ederim. Eic için de teşekkürler.
Rica ederim ben genelde takip edenleri seçiyorum seni kaçırdım 😃
Sorun değil
Ettim seni
Cevap
4Cevap
Ben karar vermiyorum. Direkt olarak ödüyorum.
Ödemek isteyen önden garsonla anlaşır öder; kaş göz işaretleriyle..😅
Senin ne kadar yiyeceğini Ben ne bileyim abla 😀
Bana ödetmez ben ödemek isterim sonuç tartışıp çıkarız mekandan
Affetmez hayır kabul etmez 🤣
Genelde özel mekanları tercih ediyorum eş dost fark etmez, önceden yer ayırtıyorum onlar yer ve içerken hesabı ödüyorum.
Evli olunca kimin dediğinin pek önemi kalmaz bence.
Yapım gereği, yanımda olan herhangi bir kadına hesap ödetmedim, ödetmem de.
Alman usulü her şey
Ben ödemek istiyorsam önceden söylerim anlaşırız.
Karar verilmiştir ben öderim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?