Ne düşünürsünüz kırıcı olmayın lütfen
İzin verir misiniz
Ne düşünürsünüz kırıcı olmayın lütfen
İzin verir misiniz
Merhaba,
Olabilir kendi tercihi saygı duymalı kılık kıyafet ile namus kişilik ve karakter olmaz. Açık giyen kötü kapalı giyen iyi diye bir şey yok. İçinden nasıl gelirse öyle giyinmelisin. Şahsen ben kapalı kızları seviyorum.. 😅
Ya neden
Kapalı kızları seviyorum çünkü bana özel oluyor. Kıskancım herkesin gördüğünü sevmiyorum 😅
Tam açılacakken çok iyi geldi gercekten
Sevindim gönlünce olsun 😊
Dalga geçiyorum
Canın sağolsun 😊
Cevap
5Cevap
12 yaş kapanmak için çok erken maalesef.21 yaşından itibaren başlamalı eğer istiyorsa çünkü sonra açılmak kolay olmayabilir.
Çocukluk aklı işte..((
Kapandıktan sonra açılan kızlardan nefret ediyorum kapanmayın önceden
Niye yaa
5 yıl sonra yeniden açılır şemşi kamer gibi güneş neredeyse oraya döner
Kötü mü iyi mi yani
Sanmıyorum açıldık diye namussuz görüyorsunuz
Evet öyle inkar etmeyin
Açilayim yani
Ya düzgünce soruyorum lütfen
Sizce kapalı veya açık hangisi
Karşıyım erken yaşta kapanmaya
Bende.((
boş ver açış öenmli olan senin içindeki isteğin
Zorla kapatildiysa hakkıdır
Kendi istek
Kendi kararı
😢😪
Noldu
Bilmiyorum suçlu hissediyorum namussuz gibi
Ne alaka ailen bise demiyosa sıkıntı yok
Annem babam demezde akrabalar...
Görmezler bise olmaz 😂
İzin veririm banada acılabilir sadece
Yani kapanmış ve artık istemiyor artık
Tama olur ben izin veririm farketmez yani benim için
Umarım..
Öyle biri varsa bana yazsın seksting yaparız
Yaa gömseydin bari..
Namussuz mu oluyoruz açıldık diye 😢
Hayır seksting diyorum sanaldan ne var istekleri olabilir yaşarız işte ben öyle yapıyorum
Kapalı olsa yapmazmisin sekting
Hayır kapalılarlada yapıyorum
İsteyeni tatmin ediyorum ben sanaldan
Peki
Yani istersen yapabiliriz
?
Yok
Tamam
Olabilir gayet normal bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?