Eşim eskiden tek gecelik ilişki yaşadığı kızı takip ediyor. Aklı onda mı sizce?

Alman bir adamla evlendim. Uzun zamandır iş arkadaşıydık, aynı zamanda yakın arkadaştık. Geçen yaz Türkiye'deyken bir kızla görüşmek için yaşadığı şehre gitmiş. İlk kez gitmiş oraya. Tek gecelik bir ilişkiymiş. Daha sonra kızla yaş farkından ve uzak mesafeden dolayı iletişimi kesmiş. Ama neredeyse 1 yıl geçmesine rağmen hâlâ arada sırada fake hesaplardan onu izlediğini yakaladım. Üstelik bir kez değil, defalarca kez fark ettim. Kızın, onun fake hesabına yazdığı lakabı bile telegram'da kullanıcı adı yapmış. Ocak ayında da bir arkadaşıyla o kızla alakalı bir tartışma yaşamış ama detayı tam bilmiyorum. Aklım çok karışık artık. Neden böyle sizce?

Eşim eskiden tek gecelik ilişki yaşadığı kızı takip ediyor. Aklı onda mı sizce?
Cevapla