Nişanlımın garip huyları ve takıntıları var. Evlenmek yanlış mı olur?

Özellikle nişanlandıktan sorna farkettim birazda kardeşi anlattı, ve. kafam karıştı. Sıkıntıları söyle özetleyim size memnuniyetsiz, teşekür etmek, özür dilemek gibi şeyleri yok, yemekler konusunda çok sıkıntılı, mesela bir kaşıkla bir yemek yedi o kaşığı başka yemeğe sürmüyor, sürekli kavga eder gibi konuşuyor ve bunları cidden sıkıntı yapıyor

Bunları gözümlede gördüm vazgeçmek en doğrusu mu

Güncellemeler
+1 yıl
Eleştirenler olmuş ama kıyafet değil bu bir ömür yaşayacağım kişi, ne yaparsam mutlu edemeyeceksem bende mutlu olamam. Keşek en başından anlama şansın olsa ama tanımadan bilemiyorsun. Tüm hayatımı bir teşekürü bile çok gören birine adamaktansa yalnız yaşarım
Nişanlımın garip huyları ve takıntıları var. Evlenmek yanlış mı olur?
Cevapla