24 yaşında çalışan ve maddi durumu kötü olan birisi nasıl sosyalleşebilir ve sevgili bulabilir?

çalıştığımdan ötürü sosyal çevrem pek yok vardiyali çalıştığım içinde işdekilerle pek takılmaıyorum görüştüğüm 3-4 kişi var onlarında kız çevresi hiç yok ya biryere oturup bi kızla bakışsam falan öyle atılabilirmiyimde bende biraz özgüven eksikliği var çünkü daha önce hiç sevgilim olmadı yani nasıl iletişim kurulacağını bilmiyorum ama bi konuşmaya başlasam üstümden bi yük kalkar gibime geliyorda benim gibi düzgün işi olmayan fakir insanların şansı var mı bu dünyada tipim 10/5 zaten türkiyede 10/10 erkek yok

24 yaşında çalışan ve maddi durumu kötü olan birisi nasıl sosyalleşebilir ve sevgili bulabilir?
Cevapla