Erkeklerin güzel bulduğu kızı kızlar niye çırkın bulur?

Anlamıyorum yani benden hoşlanan 5 kişi var egoist değilim ama kızlar o kadar güzel olmadığımı benden daha güzel kızlar olduğunu söylüyorlar hakklı olabilirler çirkin değilim ama bu kadar kişinin hoşlanması normal değil o kadar açık ta giymiyorum şimdi çoğu kız beni beğenmiyor. Bir erkek bir kizi güzel buluyorsa o güzel midir ya da kizlar mi güzel buluyorsa o kız güzel midir?
Erkeklerin güzel bulduğu kızı kızlar niye çırkın bulur?
Cevapla