İnsan aşkı hissedemediği için mi yaşlanır yoksa yaşlılığı benimsediği için mi aşkı hissedemez?

#selamgençlik

#Aşık olmak belli bir yaş sonrası daha da anormal ve tabu görülüyor galiba, siz bu tabuyu yıkar mıydınız?

#askiliskileri

#tubasueda

#🍀🍀
İnsan aşkı hissedemediği için mi yaşlanır yoksa yaşlılığı benimsediği için mi aşkı hissedemez?
İnsan aşkı hissedemediği için mi yaşlanır yoksa yaşlılığı benimsediği için mi aşkı hissedemez?
Cevapla