Sevgilim öperken fotoğraf çekmeye çalışıyor, amacı ne?

Birbirimize vakit geçiriyoruz el ele tutuluyoruz, öpüyoruz ama öperken çekmek istiyor.. Adam bir de ilahiyat okuyor. Ama böyle yaptıkça nefret ettim neden hep fotograflamaya çalışıyor, sinir oldum, bende kesinlikle olmaz filan dedim. Güvenmiyor musun dedi ben de vasıflara bakmam hacı hocaymış neden öperken foto çekilelim ne gerek var dedim? Nefret ettim ayrilcam da ama amaç nedir bilen var mı şantaj mi , arkadaşlarıma mi göstercek, nete mi koyacak..

Sevgilim öperken fotoğraf çekmeye çalışıyor, amacı ne?
Cevapla