İnternette konuştuğunuz, yüzünü hiç görmediğiniz birine ilgi duyabilir misiniz?

İnternette konuştuğunuz, yüzünü hiç görmediğiniz birine ilgi duyabilir misiniz?

evet ama nasıl evet. ben korku filmlerini de izleyemezdim çocukken. bu özelliğim ne oluyor bilmiyorum belki de hassaslık mı acaba? emin değilim başka bir şey de olabilir. böyle olduğumdan hastalık seviyesinde duygu hissediyorum ben galiba. pek sağlıklı değil hislerim gibi geliyor bana
en son buna karar verdim.
yüzünü tamamen görsem belki de o büyü bozulacak yani
hislerim mantığımın önüne geçiyor istemeden
ama artık olmayacak, kendimden çok insanları düşünmeyeceğim.
insanların ortamındayken oluşan düşünceleri tamamen benim sorumluluğummuş gibi hissediyordum resmen, artık kendimden çok insanlara acımayacağım. insanların aklı var!!
benden zeki olmayabilirler, bu onlara acımam için bir sebep olmayacak artık
23 yaşına geldim artık, hislerim yüzünden karar almaktan çekinmemem gerekiyor, resmen bu yaşımda kabul etmem gerekiyor bunu. daha önceden kabul etmeliydim. hislerim o kadar yoğun ve zekam bunu o kadar yoğun onaylıyor ki önümü göremiyordum resmen.
ben olurdum sanırım ama bunun için karakterini tanımam lazım birlikte zaman geçirmek lazım bu da internet ortamında imkansız yani interntten kimseyi tanıyamam. yüz güzelliği benim için önemli değil. ama her insan farklıdır insanlar yüzlerini hiç görmedikleri birine aşık olabilirler. Aşk, insanlar arasındaki duygusal bağlantı ve çekimle ilgilidir. Bir kişinin fiziksel görünümü, aşkın temelini oluşturan duygusal bağlantıyı etkileyebilir, ancak aşkın tamamen fiziksel olmadığını unutmamak önemlidir. Birçok durumda, insanlar bir kişiyle iletişim kurarak, onun düşüncelerini, duygularını ve kişilik özelliklerini keşfederek aşık olabilirler. Bu tür bir bağlantı, kişilerin birbirleriyle paylaştıkları deneyimler, değerler ve ilgi alanları üzerine inşa edilebilir. Ancak, bir kişiye aşık olmadan önce onu daha yakından tanımak ve gerçek hayatta karşılaşmak önemlidir. Fiziksel çekim ve uyum, ilişkide önemli bir faktördür ve karşılıklı bir ilişkinin inşa edilmesi için de önemlidir.
Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, insanlar online platformlarda tanışıp iletişim kurabilmekte ve bu süreçte duygusal bir bağlantı kurabilmektedir. Örneğin, sanal ortamda tanışan insanlar, sesli veya yazılı iletişim yoluyla birbirlerini daha iyi tanıyabilir ve zamanla duygusal bir bağlantı geliştirebilirler. Sonuç olarak, insanlar yüzlerini hiç görmedikleri birine aşık olabilirler, ancak gerçek bir ilişki kurabilmek ve sağlıklı bir bağlantı inşa etmek için karşılıklı anlayış, iletişim ve fiziksel uyum da önemlidir.
Hayır tabii ki bu mümkün değil sadece o insanla belki sohbet edebilirim muhabbet edebilirim bana iyi gelebilirim yani beni anladığı için hoşlanabilirim ama tam anlamıyla aşkı olması için o insanla yüzünü görmek sesini duymak gerekir, O zaman böyle düşündükten sonra internetteki ve sosyal medyadaki güzel kızları manken gibi görünen insanların hepsine aşık olabilirsiniz Ama bu sadece kendini kandırmaktan başka bir şey olmaz.
Kesinlikle. Her duygu aşk değildir karıştırmamak gerekir.
Ona bakarsan burada birbirini aşık olan bir yıllarca insan var ama sadece burada kalırsa Bir anlamı olmaz ben şahsen buranın dışında en azından farklı bir sosyal medya mecrasında konuşmadığım birine çok da inanmam
Dışarıda görüşmeden zaman geçirmeden aşk olabileceğine inanmıyorum bende. Uzak mesafe ilişkilerine de sıcak bakmıyorum mantıksız geliyor.
Ben şimdi bazen şöyle bir şey var hayat bazen herkese adil olmasın mesela ben bedensel engelliyim hani öyle her dakika başka bir şehre gidip görüşme imkanım yok hani sosyal medya üzerinden görüşürüz görüşmek isterse görüştüğüm kişi gelir dışarıda görüşürüz öyle imkanlar olursa bazen ben giderim ama hani buna her zaman yapamam fiziksel engelli olduğum için Ama dediğim gibi sadece böyle uzaktan uzak konuşarak da yapanlar vardır kesin olmaz demiyorum ama zaten aşk konusunda da çok şanslı bir insan değilim
Şimdiye kadar şanslı olmaman böyle devam edeceği anlamına gelmez. Hayat bu karşına kimlerin çıkacağı belli olmaz. İyi insanlarla karşılaşırsın umarım. İyi bir insansın çünkü
Benim de hayatta iyi olmadığım noktalar var bakma sen dengesiz olduğun insanları kırdığım insanlara bazen kötü davrandığım zamanlar çok var kendimi övmüyorum yani Ama iyi olduğum noktalarda var teşekkür ederim
Bu söylediklerin herkeste olan şeyler. Kimse mükemmel değil sonuçta.
Biz ne yapalım Her insanın eksik ya da fazla olan tarafları var teşekkür ederim Güzel düşüncelerin için
Rica ederim. Ben teşekkür ederim sohbet için ve yorumun için
Rica ederim ne demek
Küs olduğum kişiden verdiğim hediyeleri istemeli miyim? ↗
Bak bu sorudaki gizli kullanıcı var ya senden sıkıldık diye işte onlardan bir tanesi 😀
Çok ilginç 🤣🤣
Gördün değil mi yorumu
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bende seni beklerim her zaman
Teşekkür ederim gelirim
Rica ediyorum
İlginç bir soru. Mantıken olmaz gibi ama aşkta mantık olmadığı için olabilir de. Gönül bu ota da konar b. ka da diye bir laf var. Büyük konuşmak istemiyorum büyük konuşunca oluyor bu hayatta. Birisi senle ilgilendiği zaman fazlasıyla etkilenebiyliorsın o yüzden olabilir diye düşünüyorum yani
Mantıken olmaz ama kesin olmaz diyemiyorsun. Aşk böyle bir şey işte
Aynen öyle bende tam olarak bundan bahsediyorum işte. Bu sitede de öyle ki mesela olan varsa eğer
Benim de vardı. Oluyor öyle şeyler jdjd
Buradan mııı
Yesss
Hmm anladımmm. Ben valla hiç sosyal medyadan böyle sitelerden falan ne arkadaşş ne başka bir şey hiçç denk gelmedi 😅😅 neyse sonra noldu peki dicem ama anlatmak istemezsen anlarım tabi
Bitti gitti. Şimdi evlendi belki çocuğu da olmuştur 😆😆 hissettiğimiz her şey gerçekti. Oluyor öyle şeyler derken bunu kastettim 😆
Anaaa, kaç yaşında ki? Nereden biliyorsun bide? Oluyor tabi canım bende aslında sadece 1 kere görüp bir daha yüz yüze görüşemeden resmen sanal mesafe ilişkisi yaşadım çok kötüydü amaaa...
27 yaşında şu an. Öğrendim hala telefonu kayıtlı sjsjsj zor ve yıpratıcı oluyor ya hiç bulaşmamak lazım. Bir insan kendine bu kötülüğü yapmamalı. Mutlu sakin bir hayat yaşamak, doğal yoldan aşık olmak varken 🙂
Vay arkadaş ya. Niye silmedin peki kötü bitmedi o zaman. Çok haklısın da işte denk gelmesi lazım nasip kısmet bu işler sen sonuçta isteyerek bulaşmıyorsun ki gönlün kaptırıberitor
Yok ya kötü bitmedi. şu an yazsa nasılsın diye konuşurum yani 😄 istemeden oluyor haklısın yoksa kim ister uzun mesafe ilişkilerini
Hee anladım yok ya yinede konuşma. dd pek hoş değil bizde mecburen ayrılmıştık mesafe olduğu için pandemiden dolayı buluşamadık köyde yaşıyordu ayrıldıktan sonra da baya konuştuk biz hâlâ da çok şaşıyorum çok seviyordum o da öyle bayaa gitti yani garip bir şekilde hatta yine sevgili gibiydik yani baya yakın ama değildik en sonunda bir küs bir barışık derken sonunda bitti tamamen konuşmamız ben nötr hissediyorum dediğim gibi hâlâ aşırı garip geliyor düşününce böyle. Kafanı şişirdim kusura bakma ya çenem düştü 🤦🏼♂️
Yok ya şişirmedin. Bundan sonra iyi birisi denk gelir umarım ne diyelim. Mesafeler de aşkı öldürüyor
Sorma yaa
İnşallah teşekkürler 🤗 senin içinde aynı şekilde. Size noldu peki niye ayrıldınız ki?
Cevap
6Cevap
Yoklukta olan olur, oldum ben, kızla konuşuyorduk, yüzünü göstermiyordu, hoşlanmaya başladım ondan, sesini duyuyordum, Avrupai biriydi,100 kißiyle yatmış, bazen erkekle oteje gidip yattığını söylüyordu, yine de etkileniyordum ondan, ne safım ben ya
Olur bazen öyle
Yatması normal aslında, onun yaşam şekli o, gelecekti yanıma, ailemle kalıyorum diye kabul etmedim.
Söyledin mi ondan hoşlandığını
O benim resmimi gördü, inanamadı, seni yolda görsem üzerine atlarım dedi, bazı resimler gòsterdi, farklı insanlar gibiydi birbirinden, benim diyordu, buzun zamandır yazışmıyoruz
Fake için boşu boşuna duygu beslemişsin değmezmiş.
Hayır sadece karakteri ilgimi çeker buna hoşlantı bile demem.
Âşık olmak fazla olur ama ilgi duyduğum oldu
Aşk demeyeyim de sohbetini beğendiğim olmuştu
Hayır. Öyle saçmalık mı olur?
Olabilir neden olmasın
Anlık ilgidir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?