Onu çok seviyorum ama 14 yaş fark fazla mı?

Arkadaşlar bende farkındayım fazla ama gerçekten çok aşığım ona çok seviyorum ama aramızda 14 yaş var ve o beni seviyormu bilmiyorum ama sanmıyorum beni sevdiğini ben kimi sevsem böyle olur zaten sıkıntı çıkar o beni sevmez veya ben onu sevmem ama dayanamıyorum ismi x olsun mesela x kişisi gerçekten çok nazik kibar mütevazı zeki yardım sever ketum biri agresif bazenleri ya adam tam İstanbul beyenfendisi ya her gün onu düşünüyorum yatarken hayal ediyorum şarkılar onu hatırlatıyor nereye bakarsam onu görüyorum ama annemin ablamlarin evlendiği adamların üstüne benim bu 14 yaş olan x si kaldırır mı bilmiyorum keşke aramızda daha az yaş farkı olsa ne yapacağım hiç bilmiyorum düşünmeden edemiyorum ben onu düşünürken o kim bilir kimleri düşünüyor keşke degistirebilsem sizce Allah duamı kabul edermi hayırlısıysa edermi gözüm başkasını görmüyor unutamıyorum ama o bana o gözle bakmıyor büyük ihtimalle ama cidden üzülüyorum ne yapmalıyım?

Onu çok seviyorum ama 14 yaş fark fazla mı?
Cevapla