Kocam, "öz güvensizsiz, çok siliksin, senden utanıyorum" dedi. Çok üzüldüm, ne yapmalıyım?

Daha 1.5 yillik evliyiz onurum çok kırıldı çok kırgınım.
Bana diyor ki hiç nasıl davranman gerektiğini bilmiyorsun çok çekingensin bilmem ne.
İşte ne biçim kadınsın ögren bunları deyip azarlıyor beni ailesine çevresine uydurmaya değiştirmeye çalışıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Öne cikarip yardimci oldugunuz icin tesekkurler
Kocam, "öz güvensizsiz, çok siliksin, senden utanıyorum" dedi. Çok üzüldüm, ne yapmalıyım?
Cevapla