Sevgilimle ayrılmadan önce kavga ettik, ona vurdum kontrolümü kaybedip, sonrasında ayrıldık, şiddet uygulamamdan anneme bahsetmiş.
Sevgilimle konuşurken ona, anneme senden bahsettim demiştim, ama bahsetmemiştim, biz ayrıldıktan sonra anneme "oğlunuz bana şiddet uyguladı, yarın baskasına başka bir şey yaparsa aynı zamanda sorumlusu sizsiniz" yazmış. Annem de kıza adını sormuş. Bahsetmediğimi anlamış.
Ben bu kızı hala seviyorum ama yaptığı şeyden sonra onu affedemiyorum. Gerçi o da beni affetmez artık. Eski sevgilime playlist yapmıştım, ilk sevgili olduğumuz zamanlarda silmemistim, onu gördü, kavga ettik bunun üzerine ona vurdum. Başka bir eski sevgilimin adını söyledim ona yanlıslıkla. Anneme bahsettim senden diyip bahsetmedim. Bu kız beni gerçekten seviyordu, benim için avrupanın baska sehrinden yanıma geldi. İlk fiziksel birlikteliğini benimle yaşadı. Düzgün bir insandı. Bana aşıktı, onu kaybettim. Ama yaptığı şeyden sonra ondan nefret ediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hem suçsuzsun hem de intikam diyorsun hayırdır etek de giy tam olsun
onun da bir sürü hatası oldu, görüşme dediğim insanlarla konustu 1-2 kere
vuramazsın anlasmiyorsan hata yapiyorsa ayrilirsin olur biter
sorun şu ki hata yapmıyordu, ne istesem yapıyordu, düzgün birisiydi, bencildi bazen ama iyi bir insandı, belki de sorun buydu, düzgün olduğuna inanamadım
haketmiyorsun onu
dönmez artık.. umarım hak ettiği gibi birisini bulur
Öfkeli kontrol etmek için bir psikiyatrisine başvurabilirsiniz mesela çünkü ileride evlendiğinde eşine şiddet uygulayabilirsin tabii sonra da hapse koylarsın ya da kadını öldürürsün cinayet davaları çok
o kadar da yapmam
Oh iyi olmuş hakketmişsin bide intikam mı alcan
isteyerek vurmadım vurduktan sonra cok pisman oldum ağladım ve özür diledim, hatta bunu affedip devam etti benimle ilişkiye başka sorunlar cıkınca bundan bahsetti
Sorun tek vurmak degilki sen yalanda söylemişsin anneme senden bahsettim diyerek kızı resmen kandırmışsın ne üzücü kız seninle biseyler yaşadıysa benimle ciddi düşünüyor diğer erkekler gibi değil diyerek sana bir adım atıyor kız hayal kırıklığı yaşamıştır
çok fazla hayal kırıklığı yaşattım evet ama aileme yazmamalıydı
Ailen sana cok kızmıştır oyuzden mı intikam alıcam diyorsun
ailem kızdı ama üzüldüğüm şey 25 yasında insanlarız bunu aileme tasımasına gerek yoktu, ailem ne yapacak, bildiler de ne oldu..
Bence sinirden söylemiş olabilir bende olsam bende söylerim bilsinler oğlunun yaptığı şeyleri intikam olayda saçma kız haklı
açıkcası barışacağımızı düsünüyordum, ne zaman ayrılsak barışırdık, o yazardı ulaşırdı, bir şekilde birbirimizin gönlünü alırdık. bunu yapınca dönmeyeceğini anladım, kötü yanı bunu yapmasına rağmen onu özlüyorum ve seviyorum da. İlişkilerim arasında en düzgün insandı ama ben ona çok kötü bir ilişki yaşattım, onun gibi birisini bulamayacağımın farkındayım.
intikam almak derken neyi kaybettiğini görsün istiyorum ama kötü bir ilişki yaşattım, yaşayacağı her sey benimle yaşadıklarından iyi olacak, öte yandan onun gibi bir kızla herkes mutlu olabilir farkındayım, sanırım beni özlemesini istiyorum ama özlemeyeceğini biliyorum
Nasıl bir kız dı ki herkes mutlu olabilir dedin
Sakin sessiz bir kızdı, masumdu, öyle aldatacak birisi değildi, instayı kapatalım dedim kapattık, pek arkadaşı bir şeyi yoktu, kimsenin süpheleneceği bir insan değildi, gözü dışarda değildi. Kavga ederdik bağırıp çağırmazdı. Ben ona kızdığımda bile gözlerdi dolardı özür dilerdi. Onu çok ezdim.
Şimdi farkına varıyorum ki aileme bunu söylemiş beni sinirlendirmiş olmasına rağmen aslında iyi bir insan olduğunun farkındayım. Onu çok üzdüm, benden önce hic ilişkisi olmamıştı. Eğer düzgün davransaydım, zamanla birkaç pürüzü düzelttikten sonra iyi bir ilişkimiz olacaktı. Her zaman sakindi, sucunu kabul ederdi. Benden de kabul etmemi isterdi. Onu bencil olmakla suclardım.
Bence ona bir iyilik yap ondan uzak dur mutlu olsun
Kız haklı