son zamanlarda ilgisinin azaldığını dile getirdim, bir sorun mu var diye birkaç kez sordum.
geçen gün ayrılmak istedi. ben hep sorun mu var diye sorarak onu suçluyormuşum, ödev yapıyorum diyormuş ben aralarda mesaj atıyormuşum ona güvenmediğimi düşünmüş.
sadece sıkıntı varsa çözelim diye sordum, ödev yaparken merak ettiğim için yazdım. ona olan güvenim her zaman tamdı.
aldatma, ihanet, yalan yok. daha önce de sıkıldım diyerek gitmişti ama geri gelmişti.
sosyal medya hesaplarımızda ekliyiz. önceden de hiç çıkarmadık çünkü ben onu çok seviyordum çıkarmam engellemem. o da yapmadı.
gözleri hep doluydu benimle konuşurken. bana sıkı sıkı sarıldı defalarca ayrılmadan. giderken arkasına dönüp baktı iki kez. en son uzakta durdu 5-10sn izledi sonra gitti.
severek gitti, çok yorulduğunu beni üzmek istemediğini söyleyerek. ona her şeyin üstesinden gelebiliriz dedim ama gitti.
her ilişkide yorgun zamanlar olmaz mı? bunlar aşılamaz mı? geri gelir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer