A101'de kasiyerim, adama tam para üstünü vermek için kasaya dönerken cebime bir şey atıp "Bu sizin" deyip gitti. Ne yapmam lazım?

Biraz tedirginim ve ürktüm ilk kez böyle bi şey yaşadım normal olarak 18 yaşımın sonlarında hayatın başında olduğum için. Hemen koştum çalışan arkadaşıma anlattım sonra müdüre verdim kağıdı. Müdür bakıcam kameraya dedi. Ben adamın yüzüne pek dikkat etmedim sadece genç uzun boylu biriydi bu kadarını hatırlıyorum. Müdür devamlı geliyor dedi

Cebime attığı kart
Cebime attığı kart
A101'de kasiyerim, adama tam para üstünü vermek için kasaya dönerken cebime bir şey atıp "Bu sizin" deyip gitti. Ne yapmam lazım?
Cevapla