Hoşlandığım kişi canımı yakmak istediğini söyledi. Niye böyle davranıyor olabilir?

Bana başlarda çok ilgi duyduğunu, aşık olacağını hissettiğini söylüyordu. Daha önce hiç böyle bir duygu yaşamamış gibi konuşuyordu. Bana güven problemi yaşayabileceğini de söyledi başlarda. Geçmişimdeki insanlardan farklı olmak istediğini söylüyordu. Onunla her şey tek gecelik bir ilişki olarak başlamıştı zaten. Ama daha sonra aklından atamamış beni. Sonrasında ise görüştükçe çok dengesiz davranmaya başladı. Hiç bu kadar dengesiz olmadığını söyledi hayatı boyunca. Psikolojik bir sorunu da yokmuş. Benden sonra psikiyatriste gitmeye karar verdi. Onu delirttiğimi söylüyordu. Oysa ben ona hiç kötü bir şey yapmadım ve söylemedim. Bana inanmak istemiş ama inanmamış. Bir gün tartışırken ona "gidene kadar konuşmayalım, tartışıyoruz" demiştim. O da bana "senin canını çok yakmak istiyorum, derin bir yara bırakmak istiyorum sende, o zaman acı çekmek neymiş gör istiyorum" dedi. Bir keresinde şakalaşırken bacağımı morartmıştı ve sonra üzülüp dakikalarca buz tutup öpmüştü. Beni Ankara 'ya bırakırken de bu şehirden nefret ettiğini söyledi. Tesadüfen Ankara 'da tanışmıştık, ilk kez gelmiş o zaman bir işi olduğu için. "Hayatımı mahvetti bu Ankara " falan diyordu. Ben de şaşırmıştım, "sadece 5 gün kaybettin, o da bitmek üzere zaten, normal hayatına döneceksin bugün" demiştim. Anlam veremiyorum bu davranışlarına. Neden böyle yaptı sizce?

Hoşlandığım kişi canımı yakmak istediğini söyledi. Niye böyle davranıyor olabilir?
Cevapla