Pisman olursam sana yazicam diye ayrilan erkek doner mi?

iliskimiz cok guzeldi ve 2 yil surdu, iliski icinde saygisizlik ya da yuz kizartici hicbir sey yoktu, son donemlerde monotonlasti ve olay olmicak konular aramizda tatsizlik yaratiyordu, bi tartismamizda (bence bahaneydi buyutulucek bir sey degildi cok) benden ayrildi ve bunu da saygiyla yaptik, pisman olursa bana donucegini, donerse de benim onu kabul edip etmememe bagli iliskinin devam edip etmeyecegini soyledi, seviyeli bir ayrilikti 3 haftadir gorusmuyoruz, sizce doner mi
Pisman olursam sana yazicam diye ayrilan erkek doner mi?
Cevapla