Buluşmadan sonra beni çirkin bulduğu için bütün samimiyetimizi neden heba etti?

Beni güzel bulmadığını düşündüğüm için ilk buluşmadan sonra soğuk yaptı. Buna dair ima falan da sezdim. İnanılmaz özgüvenim düştü. Çok iyidik bende trip atmıyodum kapriste yapan bi kız değilim. Şişmanda değilim. O 25 ben 23 üm. İnstagram listesi böyle ajanstan çıkma kızlar dolu. Aşırı güzel hepsi. Arkadaş kalalım dedi ben istemiyorum konuşmak dedim..

Buluşmadan sonra beni çirkin bulduğu için bütün samimiyetimizi neden heba etti?
Cevapla