Ay böyle kocişi herkese nasip etsin. Sizce nasılız biz?

Benim gelirimin yüksek olması ve yoğun çalışma programımdan dolayı, kocişimin ev hanımlığı yapmasına karar verdik. İlk başlarda biraz zorlandı ama şimdi çok alıştı ve sevdi de 😘

Sabah uyanır kahvaltıyı hazırlar beni işe yolcu eder, akşam işten gelirim yemeğimiz hazır olur, çamaşırı da asar bulaşığı da yıkar, ütüyü de yapar temizliği de. Ay bi hanım hanımcık oldu ki sormayın 😘 misafir de gelse çekinmiyor sagolsun, ojelerimi bile sürüyor yani.

Ben de bazen alnından öpüp makas alıyorum 😀🙈 bu arada çok da hamarat 😘😘

Ay böyle kocişi herkese nasip etsin. Sizce nasılız biz?
Cevapla