Iliski yapamiyorum hemen ayrilacaksan ayril istemiyosan de beni begenmemis olabilrisin bitirelim diyorum herkese?

Kendime güveniyorum öncelikle ama herkes beni beğenmek zorunda değil sonucta o yuzden bunu sürekli karışimdaki kişiye soruyorum ve tartışma çıkıyor 2 ilişkide bu yüzden bitti

Iliski yapamiyorum hemen ayrilacaksan ayril istemiyosan de beni begenmemis olabilrisin bitirelim diyorum herkese?
Cevapla