Eski eşim çocuğumuzla yazın vakit geçirirken beni de çağırdı, tüm masrafları ödedi. Umut var mı sizce?

Evet daha once de sordum :) Ben siz eglenin dedim, basbasa zaman gecirsinler istedim ama o illaki benimde katilmami istedi, yani yaptiklari tjm aktivitelere beni de katti, mesela deniz bisikletine binmek icin, yarim saat bekletmis. Carpisan otolara beni de bindirdi. En luks aksam yemeklerine beni goturdu, Bin tl. den asagi fatura odemedi ucumuz icin. 2 hafta boyunca harika anilar yasatti bana da. Ama bana hic yuz vermedi😳 yani acaba dedim yeniden beraberlik umudu olabilirmi diye söyle yanasmaya calistim, kaskatiydi. Tatil bitti, sehrine dondu ucakla, cocugunun telefonu, whatsappi var. Ama 12 civari sehrine varir varmaz beni aramis, ben uydugum icin mesaj atmis. Cocuguna kalpler gondermis benim araciligimla mesajda ve bana da guvenli bi sekilde ulastim, yazip gulucuk gondermis. bend eayni uslupla cevap yazdim, cok sevindim., hep seni dusunduk guvenle ulasmana cok sevindim ama ozledik yazdim. Tesekkurler yazip gulucuk koymus. Sizce umut var mi

Güncellemeler
+1 yıl
Bir de hayatinda biri olsa benimde orada olmamdan rahatsiz olmaz mi?
Veya ucaktan indiginde neden cocuguna degilde bana mesaj atti, guvenli indim diye?
veya bir erkek bu kadar anilarla dolu 2 hafta gecirdigi kadjna baglanmaz mi
Eski eşim çocuğumuzla yazın vakit geçirirken beni de çağırdı, tüm masrafları ödedi. Umut var mı sizce?
Cevapla