30 yaşında neden evde kaldım, toksik ilişkiden yeni çıktığım için mi?

Ya gören beni dertsiz biri sanar dertsiz insan bu saatte uyanık olur mu? 30 yaşındayım yaşıtlarimin ikinci üçüncüye çocuğu var, ben evde kaldım. Ayrıca sevgilimde yok kimse bana bakmıyor çok güzel olmasam bile çok da çirkin değilim ama neden bana bakmıyorlar bu yaşta. Acaba toksik ilişkiden yeni çıktım için mi?
30 yaşında neden evde kaldım, toksik ilişkiden yeni çıktığım için mi?
Cevapla