Eşim ne olursa olsun keşke sevdiğim kadınla evlenseydim dedi ne yapaçağım?

11 yıllık ilişkisi olmuş sevgilisiyle beni bir süre idare etmiş. Bende onu o kadar çok sevdiğin için mi benimle aldattın o yüzden mi onunla birlikte olup benimle evlendim dedim... İki gecedir eve gelmiyor.
Eşim ne olursa olsun keşke sevdiğim kadınla evlenseydim dedi ne yapaçağım?
Cevapla