Arkadaşlar Sizce Bu Beraber Olduğum Kişi İçin Sıkıntı Olur Mu? Neden?

Arkadaşlar aslında özel bir konu ve bunu sadece kız arkadaşlara sormak istiyorum ama yeni olduğum için burayı da tam bilmiyorum şimdiden uyarıyorum lütfen art niyetli varsa uzak dursun. Ben bir evlilik yaptım, evliliğim 1 yıl sürdü yani anlaşmalı boşandık. Sorum şu evli olduğum süre içerisinde karı koca illa ki aramızda bir şey geçti ama mesela şu an tam belli değil ama hayatımda biri var. Bu sorun olur mu? Yani sevgilim olacak ya da benimle evlenecek insan bunu sıkıntı yapar mı? Bugün bir arkadaşım da bununla ilgili bir şey anlattı dul kendisi ve sevgilisi öğrenince terk etmiş iyice düşünmeye başladım.

Arkadaşlar Sizce Bu Beraber Olduğum Kişi İçin Sıkıntı Olur Mu? Neden?
Cevapla