Aşk, sokakta her yerde rahatça yaşanmalı mı? Çevredekilerin düşünceleri sizi ne kadar ilgilendirir?

Aşk, sokakta her yerde rahatça yaşanmalı mı? Çevredekilerin düşünceleri sizi ne kadar ilgilendirir?

Bunun muhabbetini yaptık geçen gün. Ben biraz bu konularda katı bir insanım. Toplum içinde yakınlaşmayı uygun bulmuyorum. Bazen kafasını öpüyorum o kadar.
Toplum içinde vıcık vıcık hareketlerdense bu çok romantik hareket.
Aynen 😄
Benim çok hoşuma gider çok tatlı bir davranış bence ama içinde yaşadığımız coğrafya ve toplum her zaman sevgiye karşı ancak şiddete saygı gösteren bir yer olduğu için ne sevgiden anlar ne sevişmekten, aman neler dedim kötü kadın oldum bak şimdi ahhahshah
Şiddet sevgiden üstün yeryüzünde..
Ne safım Yaa yanaktan öpmek anladım😅 herkesin içinde öpüşemem tabi ya utanırım da zaten öpeceğim birisi yok ne yazık ki...
Yanak dudak farketmez her türlü utanırım ben olsam
Utangaç şey 😝 yaa ortama bağlı tanıdıklarım varsa mesela utanırım ama böyle cadde sokak vb bir yerdeysek utanmam ya kime ne. Yanaktan öpmek gayet doğal bişey bence onun için diyorum dudak utanırım yaa 🙈
Bana utangaç diyene bakınız sayın seyirciler jssjjs tanıdık olsa da olmasa da ben çekinirim yani her türlü sıkıntı 😆
Hangimiz daha utangaç acaba ama sayın seyirciler jsjsjs ben dudak diyorum sen ikisinde diyorsun yani fark var 😅
Bence sende de var utangaçlık hadi saklama sjsjsj
Sakladığını nereden çıkardın ki ya snnsjs
Utangaç değilmiş gibi konuştun sankim jsjs
Neyse utanmak güzeldir 😁
Hahaha piki ama her zaman da değil bea
Bu tarz durumlar için diyorum onun dışında hiç güzel bir şey değil tabiki
Ortama bağlı tamamen rahat olamam diye düşünüyorum ama öptü diye de tepki göstermem ben de öperdim en azından sjsjs
Olan olmuş tepki göstersen neye yarar sjsjs
Bende rahat olamam hoş olmayan bir durum bence
Öpülmüş yanağın davası olmazmış sjsjsj
Tadını çıkarmaya bak djdj
Sevgilim de yok 😏 olunca tadını çıkarayım sjsjsjsj
İyi bakalım bu yazı boş geçirmemeye bak jfjd
Demesi kolay 😏 sanki hemen biri denk geliyor da 😏
Üzdün şu an kıyamam shshhs
olur bir gün ya takma kafaya
İnşallah bakalım hayırlısı diyelim peri sjsjsj
Hayırlısı prensim kolay gelsin sjsjsj
Sağol peri umarım sana da denk gelir bu yazı boş geçirme sjsjsjs
Bakıcizzz 👀
Bak bakalım 👀👀
Teşekkür ediyorum
Rica ediyorummm
Cevap
22Cevap
Ben mutlu olurdum ama yalnızken öpüşmek daha güzel olurdu çünkü herkesin için de utanırdım ayrıca rahat da edemeyeceğim için baş başa kaldığımız da beni öp derdim
Yani genelde hoşuma gider ama toplum içinde böyle şeylerin yapılmasını birazcık da yanlış bulurum yani tamam öpebilir ama öpmeden öpmeye de şekil var, mesela dudaktan öpmesini kabul etmem sonuçta yani Bizim kültürümüzde de yanlış bir şey
Çevredekilerin tepkilerinden ziyade ben öyle ulu orta yakınlaşmayı seven biri değilim rahatsız olurum ki sevgililikte vs temas etmeye de karşıyım o yüzden no sevgili no problem jddjdj
Bak işte en güzeli.
Kendini bilen birisinin yapacağı türden hareketler değil rahatsız edici saygı duymuyorum öylelerine
Bencede
Hooooop dediiiik gençleeeer aile var Otobüsün en arka sırasında oturan ben :)))
Otobüsün arkasındaki yaşlı amca 😆😆
bu beni rahatsız eder kızarımda hiç sevmem 3. kişilerin yanında öyle mıç mıç
Aynen hoş bir durum değil
Burada öyle bişey yapamazsın ondan öyle bişey olmaz yani
Neden olmuyormuş
Nerede yaşıyorsun ki sen
İzmirde mi tepene çöküyorlar cidden sjsjsj
Bende izmirdeyim.
Vallahi öyle bir dünya yok. Tamam yerine göre Medeni bir insan olabiliyorum ama bu benim sokakta büyüdüğüm gerçeğini değiştirmez. Benim özelim benim özelimdir.
Ben görünce rahatsız oluyorum. Toplu, kalabalık ortamlarda yapılmamalı, mahremiyet bu konuda önemli.
Utanırım ama bir şey demem. Neticede sevdiği birini öpüyor. Elalemi öpmüyor ya.
Saygısızlığına çok kızarım… Böyle biri sevgilim olamaz zaten…
Hiç sevmem öyle şeyleri. Öyle bir şey yaparsa terk ederim
Hayvan gibi yapışmasında. küçük masum bir öpücük olabilir.
Döverim kızarım başbaşa olduğumuz zaman öp derim
Finlandiya veya Norveçte yaşıyorsak olabilir. Ama bu çöplükte bunu yapmasın. Her taraf abazan, sapık dolu. Erkek dışarsa cıvık ve gevşek gorunmek istemez
Yanaktan öperse normal tepki boyundan öperse bazı duygular oluşur
Ağzına yapıştırmadan uyarırım bidahakine yapıştırırım
Bıkmadınız şiddettennn
Kim ne yaparsa yapsın, çözüm şiddet değil hiç hoşlanmazsan ayrılırsın en fazla, o ne öyle tokat filan hiç hoş değil 😒
Ben yapmam, ama karşı taraf yaparsa izin veririm kimden neyi sakliycam yaa hiç uğraşamam valla 😕
Yanağımdan öpebilir
PDA yi hiç sevmem...
elbette fazlası ile karşılık alırdı
Yiaa derim bende operimm
Arada bir olur ama utanırım herhalde
Mutlu olurum sorun olmaz
Döverem😂
burada olmaz derdim eve gidelim sonra
Çok utanırım
Ortama bağlı.
Gulumserim
Yanağımdan öperse bişi olmaz
Sorun olmaz
Zaten opuyorlar o sikinti yok
Karşılık veririm.
Karşılık veririm
Uygun değil bence
Bidaha öperdim
ben de öperim nolcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?