
İlk kez seni seviyorum dediğiniz zamanı hatırlıyor musunuz ve bu kişi hala hayatınızda mı?

İlk kez seni seviyorum dediğiniz zamanı hatırlıyor musunuz ve bu kişi hala hayatınızda mı?
Vayyy soruya düştüm ya beni dokuz sene önceye götürdü yıllarca seni seviyorum diyemeden beşinci yıl bana gelip sonra aldatan sevgili... yok be şimdi Allah bilir karısını kimlerle aldatiyordur.. gebersin😂
Mazi işte hiç bir zaman hayal ettiğimiz gibi olmuyor.. 😅
😂.. umudumuz mazi değil gelecek bu yüzden mazileri mazide bırakıyoruz..🎈
İstediğin geleceği yaşaman dileği falan.. 🎈😅
Kimseye seni seviyorum demedim kimse de bana seni seviyorum demedi maalesef. yani bu yüzden de aşka inanmıyorum hiç bir zaman. sadece çok küçükken 12 yaşlarında bir kızı sevmiştim ama oda olmadı zaten. şu an da da aşka olan inancım beklentim yok
Hayır değil. Platoniktim kaç yıl karşılıksız sevdim, ben vazgeçtim o sevdi.. 😀
orada anladım ki ben kolay kolay vazgeçmem, ama vazgeçene kadar gelmeyen sonra gelse de farketmiyor artık..
İnsan psikolojisi işte.. 🙄
Erkek milleti devreye girince, psikoloji mi kalır allasen..😏
Hepsinin canı.. 😂 Ben niye gaza geliyorsam..
Değil🤔, o değil de zamanında seni seviyorum dediğin insanı ileride aslında hiçde sevmediğini fark etme şoku 😂😂😂
Dün sevdiğin bu gün sıradanlaşabiliyor.. O yüzden aşk acısı çekenleri kınıyorum.. 😂
😂😂 kınamana katılıyorum
Cevap
0Cevap
Hayatımda da değil hayatta da değil
Başınız sağ olsun..
Hayır mümkünse uzak olsun. En büyük darbeyi ondan yedim çünkü.
Hayatımda değil maalesef ki
Değil
Hayır değil.
Hayatımda değil
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?