Güncellemeler
+1 yıl
Ama olayı anlamıyorsunuz zaten anlatmak istediğim şu ben şifresini eski flörtlerinin fotoğraflarını beğendiğini yakaladığım için aldım daha sonrasında bile sınıfından bi kızı takip bile etmediği halde kızın hesabına girip 1 sene önceki açık fotoğrafını beğenmiş biz bu konuda tartıştık bi daha yapmayacağını söyledi ve şifresini verdi şimdi ortada hiç bir olay yokken başka bi konu yüzünden ayrıldık ve gelmiş diyor ki barışırım ama şifremi vermem çünkü verince yine kavga edicez
Güncellemeler
+1 yıl
diyorum ki vermeme sebebin ne istemiyorum diyor iyide bir şey yapmazsan kavga etmeyiz ki diyorum tamam şimdi versem etmeyiz ama sonra yine edicez diyor yani aslında bir şeyler yapmayacağına inanmıyor gibi ve rahatsız edici bi durum olmaya başladı bu konu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Şifresini paylaşmak istememesi gayet doğal. İlişki yaşadığın insanın özel alanını işgal edemezsin. Biraz aklı olan şifresini paylaşmaz.
Ama olayı anlamıyorsunuz zaten anlatmak istediğim şu ben şifresini eski flörtlerinin fotoğraflarını beğendiğini yakaladığım için aldım daha sonrasında bile sınıfından bi kızı takip bile etmediği halde kızın hesabına girip 1 sene önceki açık fotoğrafını beğenmiş biz bu konuda tartıştık bi daha yapmayacağını söyledi ve şifresini verdi şimdi ortada hiç bir olay yokken başka bi konu yüzünden ayrıldık ve gelmiş diyor ki barışırım ama şifremi vermem çünkü verince yine kavga edicez diyorum ki vermeme sebebin ne istemiyorum diyor iyide bir şey yapmazsan kavga etmeyiz ki diyorum tamam şimdi versem etmeyiz ama sonra yine edicez diyor yani aslında bir şeyler yapmayacağına inanmıyor gibi ve rahatsız edici bi durum olmaya başladı bu konu
Sana karşı saygısı yoksa, o zaman yolları ayırırsın olur biter.
Niye yaptığını bi anlayabilsem her şey çözülecek ya da mantıklı tek bir sebep söyleyebilse ben sana böyle yapıp şifremi vermiycem diye ısrar etsem hoşuna gider miydi diyorum gitmezdi ama yinede vermiycem şifremi uzatma diyor
Sen şifreyi istedikçe, o da inada bindirdi. Niye uğraşıyorsun ki yol ver gitsin
İlk defa biri için bu kadar derin duygular hissediyorum ve ne bileyim onu kaybetmekte istemiyorum onun beni kaybedecek davranışlarda bulunmasıda çok zoruma gidiyor zaten o beni terk etti sonra terk ettiği için özür diledi yani dün sen haklıydın ben abarttım falan dedi ilk şimdi de bunları diyor anlayamıyorum artık
Çünkü Kendini geliştirmiş
Dayı Allah için bunun neresi kendini geliştirmek ya bir şey saklamayan arkadan iş çevirmeyen birisi niye ısrarla şifresini vermek istemez ki hadi bunu ilk başta yapmış olsa neyse eyvallah kişiliği böyledir belki kimseye vermiyordur şifre der geçerim ama sanki bir şeyler yapacakmış gibi vermiycem verirsek tartışıcaz diyorsa o zaman bir şeyler yapabileceğini düşünüyordur bence
Çünkü seni rahat aldatacak
Banada direkt aldatmak olarak değilde yine fotoğraf falan beğenebileceğini düşünüyor ve yakalandığında da sorun çıkacak diye hesapta olup görmemi istemiyor ya da otelde işe başlayacak bayramdan sonra iş öncesi bunu yapmasıda bi garip gelmiyor değil
Nedeni belli değil mi 😄
Bilmiyorum ama aklıma başka bi sebep gelmiyor saklayacak bir şeyi olmayan bi insan niye ısrarla şifre vermek istemez bi de diyor sen güvenmiyorsun falan ya belkide hata sendedir sen güven kırıp o güveni sağlayamıyorsundur belki düzgün davransan güvenicem
Vermezsen giderim diye davransan vereceğini düşünüyorum
Yok zaten terk etmişti dahasına o bana onu diyor bunları kabul etmiyorsan ben bu ilişkiye devam etmiycem diye
Allah Allah bu çocuğun seni sevdiğine emin misin
Seviyor gibiydi yani bilmiyorum küsüp sarılmadığımda ağlamışlığı bile var bana niye sarılmıyorsun çok özledim diye ama anlayamıyorum 1 saat önce bi daha üzmem seni el üstünde tutucam diye sözler verip 1 saat sonra bağırıp çağırıyor benden nefret ettiğini söylüyor sonra yine özür diliyor
Çünkü elinde olduğunu düşünüyor çok yüz vermişsin özelden yazsana bana bı
bu şifre meselesi çok saçma
Saklayacak bir şeyi yoksa bi insanın şifre vermekten çekinmemeli bence ayrıca şifresi her bende olmadığında bir şeyler yapıyorsa şifreni istiyor olmam bence gayet normal
sorun birşeyin saklanıp saklanmaması değil yani hem kadın hem erkek evli olsalar dair kendi özel alanı olması lazım, yani tümüyle teslimiyet bana göre yanlış.
Kendi özel alanını niye sosyal medyada oluştursun?
ben genel itibari ile konuşuyorum ister sosyal medya ister sosyal yaşam ha kesinlikle adtmaya karşıyım ve affı olmaması lazım.
Oo zaman durum kötü kabka😊
Tek konskmi
Bilmiyorum çok sinir bozucu bi durum
Kirli çamaşırları çok ondan böyle
Aranızda cinsellik var mı
Hayır yok hatta biz akrabayız aslında uzun yıllardan beri tanışıyoruz