Klimalı odayı abimle yengeme vermedim 🤣🤣 bu durum onları nasıl etkiler iyi yapmış mıyım?

Mersin'de oturuyoruz Abim de yengem de biraz toplu Bu yüzden sıcağa hiç gelemiyor 3 yıldır evliler hep tatile gidiyorlar Bir kere bile beni götürmediler oh canıma değsin Allah büyük ev sahipleri de paldır küldür evden çıkardı Bir salonda Bir de benim odamda klima var salonda babam uyuyor Bir de gelen giden olur Bir tek benim odamda klima var şöyle rica eder gibi oldular hiç dayanamıyoruz sıcağa der gibisinden öfkeli bir şekilde baktım Benim de düzenim var kusura bakmayın bozamam dedim halbuki kullanmıyorum bile onları inat açtm klimayı buz gibi yatıyorum ooh. En az 6-7 kere yüzlerini gözlerini yıkıyorlar kışın birbirlerinin kucağına yatarlardı şimdi bakıyorum da herkes kendini başka bir çekyat atıyor canıma değsin İyi yapmamış mıyım

Klimalı odayı abimle yengeme vermedim 🤣🤣 bu durum onları nasıl etkiler iyi yapmış mıyım?
Cevapla