Zaten zamane erkeklerinden daha adam değil miyiz?
Çalışıyoruz maasimizi alıyoruz, o halde evi de rahatlıkla geçindiririz.
Hadi beyler takın bilezikleri giyin eteği, mutfak sizi bekler 😂😂
Zaten zamane erkeklerinden daha adam değil miyiz?
Çalışıyoruz maasimizi alıyoruz, o halde evi de rahatlıkla geçindiririz.
Hadi beyler takın bilezikleri giyin eteği, mutfak sizi bekler 😂😂
Anneme yardım etmekte yapmadığım işler değilde ama benim eşim isterse çalışmalı onunda isterse bir hayatı olmalı ama böyle hedef alarak konuşmak bence doğru değil
Cevap
16Cevap
Olur bana uyar çalışmayı sevmiyorum zaten evde dururum
Ev işleri kolay sanki
Adamlik karakter meselesi karakter de cinsiyet ayrimi yoktur
Ve zamane erkekleri varsa zamane kadinlari da vardir ama adamlik bilemeyen..
Ahahahh erkekleri bulaşık yıkarken görmek isterdim.🫢
Bulaşık ne ki 😀 daha baklava açacaklarrr
Kaç yaşındasın ki 😆
E bir lahmacun beklerim ben. 😆
Eşi istiyorsa yapacak o kadarrr
Zaten bencil olunmamalı ortak hayatı paylaşıyorsa insan birbirine yardım etmeli her konuda
Evde kalıp böyle düşünmen normal karşılanabilir evet
Bana uyar eve ekmek getirme derdi yok akşama kadar takıl evde ne var ya
Ömrünüz altımızda yatmakla geçecek :) sen önce bir düşün erkeklere laf etmeden önce
İstedikleri zaman eşit oluyoruz. Ev işine gelince eşitlik bozuluyor. Haklısın bacım
Teşekkür ederim 😀
Sinir olmaya başladım erkeklere
O aşagaladiklari küçük gördükleri hayatı onlara yaşatmak istiyorum
Ev işini kolay sanıyorlar ama evde deli dana gibi dolanıp is yapıyorsun. Kolay değil.
Tabiki kolay değil. Görsünler yaşasınlar belki anlarlar o zaman
Ne anlatiyon sen?
Bi bu kalmıştı kıyamet geliyor
Nasıl yani
Snaa iç güveysi erkek lazım
Galiba
😀😀😀
Ne saçma bir şey yazmışsın
Akşam akşam ne içtin de böyle kafa yaptı 😁
Tebrikler parani kazanman güzel
Biz olmasak sen bir hiçsin
Aa maaş alınca adam mı olunuyormuş 😂
Bos yapmaya seviyosunuz
Kaosu izlemeye geldim
Gerçekler 😀
Hiç güzel olmazdı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?