Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Askerliği kışlada bırakabiliyorsan sorun yok ama özel hayatına da yansıtıyorsan zor tabii. Zaten askerlik sürekli yer değiştiren, mesaisi olmayan bir meslek bir de evde emir komuta çekilmez. Kendi açımdan söylemedim, ben zaten evliyim ama asker eş güzel olurdu doğrusu.
03 Yorumla
Soran+1 yılözel hayatıma illaki yansıyor görevler vs.
Soran+1 yılben kendi askerlerime dahi çoğu zaman komutan gibi davranmıyorum ki ha ama evde arada şakasına sabah koğuş kalk uyandırması yapabilirim kapıları tekmeleyerekten
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu sorun erkek askerlerde de var ki. Sürekli yer değişikliği oluyor, zor meslek vs derken evlenemiyorlar, evlense de kısa sürede boşanan çok. Asker hastası kız da çok tabi. Aslında kızın astsubay vs olması ayrı bir hoş geliyor insana. Ben evlenirim niye evlenmeyeyim gerçi ben 40 oldum gari. Ben yaştasını nerden bulayım. Acele etme yaşın daha genç sayılır. Türkiyede evlilik yaşı 30'u geçti zaten. Batıya gelirsin bir kaç seneye zaten. Öyle biri olsa iyi olur ha o beni korur :)
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
+1 yılAsker olduğun için gözleri korkuyordur :D Ama ben isterim ya hem motorcu hem asker devamlı spor yapıyor askerler zaten. Daima fit bir kadın yanımda olsa güzel olur
08 Yorumla
Soran+1 yıleh öyleyiz tabi
- +1 yıl
Sabah uyanıp kocana koğuş kalk demen yok mu 😂😂
Soran+1 yılnsjdnjdcnjss yaparım çok eğlenceli olur
- +1 yıl
Kocan da asker uygun pozisyon al derse görürsün 😂😂
Soran+1 yılkocam değil mi alınır tabiki de
- +1 yıl
Al al bir kadının kocasını mutlu ve tatmin etmesi gerekiyor
- +1 yıl
Üniformalı kasımlara bayılıyorum bende ayrı bir fantezi oluyor 😁
Soran+1 yılben görevdeyken ne yapacak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
+1 yılÇok tanıdık geldi bu kombin :D aslında alakası yok ama neyse.
06 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani
- +1 yıl
Birine benzettim sadece. hoşlandığım birine hepsi bu :)
Soran+1 yılhoşlandığın kişi olsaydım çoktan evlenmiş olurduk ben artık sevip sevmemeye bakmıyorum bulsam birini evleneceğim
- +1 yıl
Aaaa :O ciddi misin? evlenelim mi?
Soran+1 yılhoşlandığın varmış ya olm
- +1 yıl
şu an yok ya bu mevzu yeni değil yani.
Askerle evlenmek zor olur, ondan istemiyorlardır.
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ülke standartlarının üstündesin. Instagram yazar mısın bi bakmak isterim kardeşim. hem asker hem motorcu kulağa hoş geliyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 889 cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan motorcu olmak değil motor olmamak.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAskerden nefret ederim motorcu neyse nede asker polis vs onların ben neyse
08 Yorumla
Soran+1 yılbu ülkenin askeri polisi olmasa bitmişti bu ülke
Cevap sahibi+1 yılÜlke bitti zaten bebiş bak imkanım olsa 1 dk duranın anneciğine atlayam
Soran+1 yıldaha da önce biterdi
Cevap sahibi+1 yılBen normalde askerde nişancı olarak kalmak istiyorum ama soğudum askerden polisten yuva kurmaya evlenmeye çalışsan en az 500 bin TL paran olması lazım düğünmüş ev eşyasıymış derken zaten yaşım 21 askerlikte yapmadım yapmamda baktım evime mi geldiler çift kırma var evde ya onlara doğrulturum ya da kendime kimse kimseyi zorla bi yere getiremez
Soran+1 yılhele bi doğrult bak bakalım noluyo
Cevap sahibi+1 yılHaha ben jandarma astsubayı balkondan aşağı tekmeyle uçuruyordum tekmeyi vurdumda düşmedi o ç evladı
Soran+1 yıllaflarına dikkat et istersen
Cevap sahibi+1 yılLaflarımda bir şey yalan konuşmayı sevmem neysem oyum yaptım tekme attım bana dokunamazlar zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşın küçük olmasa bir şeyler düşünürdüm ama yaşın küçük.
00 Yorumla
+1 yılMotorcu kız güzelde asker istemem biton erkeğin icindesin
02 Yorumla
Soran+1 yılpeki
- +1 yıl
😊😊😊😊
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bence tek sebep bu değildir
05 Yorumla
Soran+1 yılöyle diyorlar
Soran+1 yılbi bana gelmiyor sanırım
Soran+1 yılamin inşallah
Olur bir gun rutben uzman mi
010 Yorumla
Soran+1 yılastsubayım
Soran+1 yılgeçen sene mezun oldum 24e giriyordum şu an 25e giriyorum
Soran+1 yılgörev yerim doğuda
Soran+1 yılevet kaara harptan astsubay olarak mezun oldum
Soran+1 yılhayır hakkari
İnandırıcı değil
02 Yorumla
Soran+1 yılseni inandırmak zorunda değilim kardeşim inanmıyosan pas geç
+1 yılSürekli tayinin çıkar ee düzende önemli.
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle tabii
burada talibin xon olur jsbsb
063 Yorumla
Soran+1 yılyoo valla hiç çıkmadı
Soran+1 yılastsubay
Soran+1 yılçok zor ama çok seviyorum hani ortamda bırakıp gidicem diye konuşuyorum ama nöbet ya da görev olmadığı gün bile askeriyeye gidiyorum öylesine
Soran+1 yıltsk bünyesinde görev alıyorum
Soran+1 yılyerine göre her şey doğunun şartları ağır onların da psikolojisi pek iyi değil güleriz eğleniriz yeri gelince de sertim ama suistimal edilmeyi sevmem
Soran+1 yılsen iyi komutana denk gelmemişsindir ya da zorunlu askerlik diye zorlamışlardır eğitim zamanlarında bize de öylelerdi
Soran+1 yılyoo akrabam komutandı ben küçükken o komutan olacak kız diye severdi beni hep onu örnek aldım o da askerlerine baba gibiydi hep
Soran+1 yılevet öyle oldu gençken sevgilim yüzbaşıydı şehit oldu o da etkiledi tabi biraz
Soran+1 yıl25e gireceğim
Soran+1 yılvatan sağolsun
Soran+1 yılsenin de başın sağolsun
Soran+1 yılsevgilim şehit olduğunda 16 yaşındaydım abim şehit olduğunda 12
Soran+1 yılözel kuvvetlerdeydi abim gerçi 6 abim vardı hepsi şehit olmasa da kaybettim hepsini 1i dışında şehit olan abim özel kuvvetlerdeydi
Soran+1 yılikisi intihar etti biri trafik kazası geçirdi birini de kanserden kaybettim
Soran+1 yılsağol alıştım artık 9 sene oldu ne de olsa
Soran+1 yılamin cümlemize inşallah sağolasın
Soran+1 yıltakip etmiyorum kimseyi maalesef ama adım berceste
Soran+1 yıloğuzhan mı :)
Soran+1 yıllise aşkımı hatırlattın çok güzel ama bir o kadar da imkansızdı
Soran+1 yılevet
Soran+1 yılşehit oldu ya
Soran+1 yılben zaten asker olan sevgilimle lisede çıktım
Soran+1 yılbercesten değil berceste izmirliyim
Soran+1 yılaskeri okuldanım
Soran+1 yılsağol
Ne var bunda, gayet güzel
025 Yorumla
Soran+1 yılistemiyorlar ama
Soran+1 yılbulamıyoz ki
Soran+1 yıldoğudayım
Soran+1 yıluzun süre buradayım gibi duruyor
Soran+1 yılaskerim diye istemiyorlar işte
Soran+1 yılmaalesef
Soran+1 yıl5 senedir
Soran+1 yılgünaydın
Soran+1 yılhazırlanıyorum sen
Soran+1 yılyoo yetiyor
Soran+1 yılçekiniyorum diyelim
Soran+1 yılne yapayım yani çekiniyorum işte alışık değilim ki
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. sebebinin bunlar olduğunu nereden çıkardın
05 Yorumla
Soran+1 yılöyle diyorlar
Soran+1 yılbende
Soran+1 yılteşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBende motorcuyum tanışmak isterim
00 Yorumla
+1 yılSkt yaklaşınca gel
00 Yorumla
+1 yılSende asker ve motorcu biriyle evlen
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAsker ve motorcu kız mi var dkakagabama
020 Yorumla
Soran+1 yılvar ben başka soru?
Cevap sahibi+1 yılİsmin ne
Soran+1 yılberceste
Cevap sahibi+1 yılCidden ismin bumu
Cevap sahibi+1 yılAsker ve kadın mi oha
Soran+1 yılevet yani ne olmuş
Cevap sahibi+1 yılİnanmak zor geliyor cidden
Soran+1 yılyani neden inanmayasın ülkede azımsanamayacak kadar çok kadın asker var
Cevap sahibi+1 yılİlk defa tanışmak ve hem asker ve motorcu asker kadın gormek hoşuma gitti
Cevap sahibi+1 yılKeşke mesaj atsan skakabavaba
Soran+1 yılbana göre çok ufaksın küçük bey
Cevap sahibi+1 yılAhahahah bak bu komikti işte
Cevap sahibi+1 yılBana göre ufaksin filan
Soran+1 yılufaksın ablacım 19 yaşındasın
Cevap sahibi+1 yılMesaj atsan keske
Cevap sahibi+1 yılSkaoaiaauua
Soran+1 yılşaka mısın cidden çok şımarık hareketlerin var
Cevap sahibi+1 yılAslında şımarık değilim
Soran+1 yıltabii eminim
Cevap sahibi+1 yılMerak ettim tek okdr
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılillaki bulunur
03 Yorumla
Soran+1 yılinşallah
- +1 yıl
Kurban olsin sana onlar jdjd
Soran+1 yılsağol sağol slckdmcklscs
Çok saçma
01 Yorumla
Soran+1 yılbencede ama böyleler
at yalanı skym ınananı
01 Yorumla
Soran+1 yılseni inandırmak zorunda değilim inanmazsan pas geçersin soruyu olur biter
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Asker?
010 Yorumla
Soran+1 yılevet?
Soran+1 yılrütbeniz?
Soran+1 yılastsubayım bende :)
Soran+1 yıltsk
Soran+1 yılsöylemesem daha iyi diyeyim siz anlayın :)
Niye evlenmiyolar
02 Yorumla
Soran+1 yılasker kızdan eş olmazmış
+1 yılbakireysen kalmazsin
05 Yorumla
Soran+1 yılbakireyim
- +1 yıl
bosa korkuyorsun o halde yas kac?
Soran+1 yıl25e giriyorum
- +1 yıl
hic oral anal vs olmadimi seninde?
Soran+1 yılhayır hiç olmadı
+1 yılNe alaka
06 Yorumla
Soran+1 yılöyle diyorlar
- +1 yıl
Sacmalamislar ne alaka
Soran+1 yılbilmem
- +1 yıl
Yani asker olman daha iyi
Soran+1 yılsanırım beklemek istemiyorlar
- +1 yıl
Merak ettim senin durumu
+1 yılGel madem benimle tanis ben alırım seni
00 Yorumla
+1 yılNiye kalasin gel bi tur kapisak
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Rütben ne
034 Yorumla
Soran+1 yılastsubay
Soran+1 yıle vaktim oluyor tabii de çömezleri illallah ettiriyoruz
Soran+1 yılevet onlara yığıyoruz e siz 6 aylıksınız en fazla biz ise ömürlük bunun gazıyla yığıyoruz size gerçi buralarda pek olmuyor doğudayım ben onun psikolojisiyle pek kötü davranmıyoruz askerlere beğendiğim birine gelirsek en son lisede oldu şehit verdik kendisini
Soran+1 yılhayır tskdayım ben
Soran+1 yılhakkari
Soran+1 yılhayır
Soran+1 yılbu kadar açık bir ortama bu kadar ayrıntılı bilgi vermem hoş değil
Soran+1 yılne bu merak pardon da size ne
Soran+1 yılAllah Allah seni inandırmaya çalışmıyorum zaten ister inan ister inanma
Soran+1 yılyanlış biliyorsun eskisi kadar yoğun değil artık
Soran+1 yıl4 sene önce şırnak normale dönüyordu şimdi ise hakkari
Soran+1 yılayrıca 4 sene önce de polis arkadaşlarım vardı hakkari de gayet normal bir yaşam sürebiliyorlardı
- +1 yıl
Polisler lojmanlarda kalıyordu ve gezme o kadar kokay değildi tugay komutanına kadar kimse ilçede ev tutamıyordu izin ypktu ve halen daha öyle senin astsubay olmadığını sırf milleti trollemek ve yorum almak istedipin için bunu paylaştığını biliyorum. Hakkaride daha görev yapan uzman arkafaşlar var ve ailelerini götüremiyor. Araba götürmeleri vandan sonrası için yasak sadece hakkari merkez yasak değil gerisi komple yasak
Soran+1 yılhangi arkadaşın ve nerede cidden merak ettim gayette ev tutmuşlardı ilçede
Soran+1 yılevet bir iki kere gittik
Soran+1 yılsınıra yakın yerler her zaman risk altındadır
Soran+1 yılkardeşim bazı kürt vatandaşları polisi askeri sevmez bu yüzden zırhlı araçla gezeriz ona bakarsan bir minibüse bindiğinde de asker veya polis olduğunu belli etme derler hatta kürt mahalleleri vardır oradan ev tutarsan üniformayla girme taşlanırsın denir bu doğunun her yerinde böyledir
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence ideal benim icin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden ya?
012 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAsker ne alaka? Asker bizim kanımız canımız.
Soran+1 yılsanırım erkekler bekleyemiyor
Cevap sahibi+1 yılNeyi?
Soran+1 yılgöreve gidiyorum ondandır
Cevap sahibi+1 yılOlsun vatan işi ne alaka yahu
Soran+1 yılbilemem
Cevap sahibi+1 yılNe aptallar var, dişi Aslan bulmuşlar. Ona satılacaklarına, kaçıyorlar.
Soran+1 yılhayırlısı
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı dişi aslanım 🌹
Soran+1 yılsağolasınız
Cevap sahibi+1 yılSizde.
+1 yılAstsubay mısın
011 Yorumla
Soran+1 yılevet
- +1 yıl
Yakışıyor mu üniforma
Soran+1 yılbilmem genelde yakıştırırlar bana sorarsan ben genel olarak beğeniyorum
- +1 yıl
Boy kilo kaç senin
Soran+1 yılboyum 1.65 kilom 55
- +1 yıl
Güzelmiş, dik göğüsler üniforma ile efsane duruyor
- +1 yıl
Sende de öyle mi
- +1 yıl
Kapalı mısın açık mı
Soran+1 yılaçığım
Soran+1 yıltakip etmiyorum mesaj atayım direkt
- +1 yıl
Ben de kolluktanım
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer